Kasan YP-jutut

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kasan YP-jutut

ViestiKirjoittaja Kasa » 30.11.2020 19:12

Kuva
Oon tänä vuonna liikkeellä suhteellisen hyvissä ajoin joulu-ulkan kanssa. Sekä hoitolasivun että foorumin yläkuvat päivitettiin juuri jouluisemmiksi!

+ Jätän tähän vielä itseäni varten ohjeet foorumin logon vaihtamista varten, jotta osaan vaihtaa kuvan jatkossakin, heh.
tyylit -> kuvapaketit -> muokkaa (käytössäolevaa teemaa) -> valitse pudotusvalikosta logo -> valitse tiedosto -> upload (siinä vieressä)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 18.04.2021 16:01

Tykkään miten ensin mulla ei ole ollut yli kuukauteen kunnon inspistä Mourun suhteen (minkä kaikki varmaankin huomasivat kun skippasin kokonaan pääsiäisen) ja sit yhtäkkiä saan idean jota työstän useamman tunnin putkeen. .-D Hmm, ensi viikolla on lotto ja uusi teemaviikko käynnistyy, joten ette kuule tästä uudesta suunnitelmasta varmaankaan vielä viikkoon, mutta tässä on pieni maistiainen:
Kuva
Näyttää varsin kesäiseltä, voin sen verran paljastaa ettei Mourussa ole aiemmin järjestetty vastaavaa. Kuva
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 30.11.2021 21:09

Kuva
Se tilanne ku joulukuu alkaa huomenna, mutta Mourun joulukalenteri on vielä ihan vaiheessa. .-D-.
Älkää siis säikähtäkö jos kalenterin eka luukku ei aukene heti aamusta, en ole unohtanut, olen vain hidas...
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 05.03.2025 21:16

Oon hyödyntänyt mouruinnostustani alkamalla laatia jo seuraavaa tapahtumapakettia tälleen hyvissä ajoin. ,--D Koitan tapahtumien lisäksi järkätä enemmän myös kilpailuja. Näistä kuulette lisää sitten kun seuraava vuoden tapahtumasetti julkaistaan (joskus syyskuussa), mutta tässä pieniksi ensimaistiaisiksi tapahtumakuvat, joista voi koittaa päätellä mitä on luvassa!

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Edellinen

Paluu Mourupulina