Tarinaturinaa

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Tarinaturinaa

ViestiKirjoittaja Kasa » 07.09.2022 19:45

Ei mitään paineita Patukalle, mut eräs pääsiäistarinassani oleva kohtaus olisi ns. jatko-osa Tobyn ja Wiipelin ensitapaamiselle ja oottelen tässä milloin kerkeet kirjoittaa siitä tarinaasi ennen omani julkaisua. .-D Mutta kuten sanoin, ei paineita. xD

Oon tässä nyt työstänyt ekaa vaihtaritarinaa, johon yhdistän tervetuliaisjuhlat ja kuumailmapallolennon. Alkujaan ilmalennon piti olla vain nopea lopetuskappale, mut enkös vaan yhtäkkiä alkanut venyttää sitä kunnon seikkailutarinaksi jolle ei näytä tulevan loppua, apua. xd
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 12.09.2022 17:57

Oih, mun todella pitäis jaksaa edistää tarinoitani... katsotaan :'')
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 19.10.2022 21:58

Ihan rauhassa, voin julkaista tässä odotellessa muuta, tai sit lisään tarinaan maininnan Patukka kertoo tästä joskus. x)

Mitä ihmettä, kirjoitin äsken tarinaan n. 381 sanaa, yleensä saan tekstiä etenemään vain muutaman lauseen kerrallaan hoitotarinaa kirjoittaessa. xD Valmistaudun hyvissä ajoin tulevaan ja kirjoittelen joulutarinaa jo etukäteen. c-,
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 02.03.2025 20:41

Mulla on viimeiset neljä päivää ollut yhtäkkiä päällä poikkeuksellisen suuri mouruinnostus, jonka voimalla sain kirjoitettua loppuun + julkaistua maalaismarkkinatarinan. Intouduin myös inspiksen iskiessä työstämään yhtä toista keskeneräistä tarinaani ja laittelin lisäksi revontulitapahtumaan liittyvää yhteistarinaa alulle, katotaan liittyykö joku mukaan vai kirjoittelenko sen itekseni. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Edellinen

Paluu Mourupulina