Kesäbingo

Täällä informoidaan hoitolan ajankohtaisista uutisista, kuten järjestettävistä tapahtumista ja kilpailuista sekä muista päivityksistä.

Re: Kesäbingo

ViestiKirjoittaja Kasa » 02.08.2021 18:32

Bingorukseja on tosiaan aikaa haalia vielä tämä viikko, kuten mainitsin aiemmin tässä blogimerkinnässä. Vielä ehtii siis ottaa loppukirin ja kerätä rukseja!

Auri; Vappupallo-tehtävää ei tosiaan voi enää nyt jälkikäteen toteuttaa (itekin mokasin sen lol) kun Marketin vappukamat eivät ole myynnissä. .-c
Oih, huvijahtitarinasi kuulostaa hauskalta, mut itellä on jo nuo ruksit / olen kirjoittamassa niistä seuraavaan tarinaan ni en tälle reissulle ole tunkemassa mukaan. .-D

Patukka; Oo, ehdinkin jo lisätä sateenkaarikuun, mutta olen ilmeisesti sokea koska en huomannut silloin samalla tuota toista täysinäistä bingoriviä. xD
Iso kiitos vielä kaikista bingorukseista joita oon saanut teidän muiden tarinoista, tuossa täyttyi juuri pari bingoriviä lisää itellekin. Kuva
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Auri » 02.08.2021 22:51

Yoo, sain IDEAN! Joku, jonka kaapissa on jo vappupalloja, pistää äkkiä kirpputorille myyntiin - sillä tavoin on edelleen mahdollista ostaa vappupalloja! ; DDD
Auri
Äänekäs mouruaja
Äänekäs mouruaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 04.08.2021 15:14

Totta muuten, mulla ainaskin näkyy olevan kaapissa jokunen ilmapallo - vielä kun saisi aikaiseksi pistää kirppispöydän pystyyn... xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Edellinen

Paluu Blogi