Tarinaturinaa

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Tarinaturinaa

ViestiKirjoittaja Noora » 17.03.2021 11:28

Hahaa, muistin just, mikä se mun asia oli. Mulla ei tosiaan näy mun tekemät kappalejaot mun tarinoissa täällä foorumilla ollenkaan (esim kissojen omissa näkökulmissa on yleensä muutama kappalejako, mutta ei ne näy), joka häiritsee mua ihan suunnattomasti. Onko muilla samanlaista ongelmaa?
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 01.04.2021 11:09

Tarkoitat vissiin sisennyksiä kappaleiden alussa? Foorumi ei tosiaan näytä tukevan sarkaimella tehtyä sisennystä ja poistattaa myös putkeen tehdyt välilyönnit, joten kappalejako täytynee tehdä pelkästään enteriä hyödyntäen. Joskus myös muualta foorumille kopioitu tekstipätkä saattaa näyttäytyä foorumilla erilaisena, esim. itse saan aina kumitella tarinoistani valtavat megavälit pois kun liitän bloggerista kopioimani tarinan tänne. .-p

Ohhoh hupsistaa, ekaa kertaa pitkään aikaan omien kissojen mieliala lähti alaspäin kun tarinan kirjoittaminen jäi väliin maaliskuussa..! Täytyy nyt yrittää tässä pääsiäisviikonloppuna kirjoitella ennen kuin täytyy taas keskittyä uusiin ennakkotehtäviin. c-.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 05.04.2021 16:01

Kasa kirjoitti:Täytyy nyt yrittää tässä pääsiäisviikonloppuna kirjoitella...

No tuota, tarinan pituus kasvoi kyllä jonkin verran ja sain kirjoitettua pentujen puuhista ja suurimman osan laskiaismäestä, mutta vielä on jäljellä nuorison koulupäivä ja disco.
Läähpuuh, seuraavaksi kirjoitan kyllä jotain simppeliä ja lyhyttä Vesan soolotarinaan, kestää niin ikuisuuden kun kaikista kissoista yrittää saada jotain kirjoiteltua. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 05.04.2021 17:03

Lol, ite kirjottelen täällä todellakin-aivan-liian-kliseisiä CaraxSelleri ja UntuEnnus -kohtauksia discotarinaan. xD
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 29.04.2021 20:40

^Oii hahah, kirjoitin just jotain ihan samankaltaista omaan ystävänpäivätarinaani. x-) ♥
Enää kissojen mielipiteet (ja koko höskän oikoluku...) ni saan tarinan vihdoin valmiiksi!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 03.05.2021 15:29

Omgggg jesssss ystävänpäivätarina melkein valmis, vaan viimeistä UntuEnnus -kohtausta vaille ja senki vaan copypasteilen tarinaan sieltä "random tarinanpätkiä + suunnitelmia joita aiot joskus käyttää" kansiosta johon oon sen valmiiks kirjotellu (pitää vaan vähän soveltaa sitä Kasan tarinaan =D) ja sitt se on valmisssss!!!! :3 :3 :3 :3 :3
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Patukka » 22.07.2021 09:08

Okei öö lol äöäööä
Taisin ehkä jopa saada jonkun melkeinehkäjopainsponpoikasen ja onnistuin kirjottaan työn alla olevaan tarinaan kätevästi kaks riviä lisää lmao :D
Jasiis mul on nyt paljo suunnitelmii ja päivittelen ne joskus ku puolentoista viikon pääst pääsen takas koneelle lol :D
Yritän nyt puhelimel kirjottaa sen minkä pystyn :D
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 22.07.2021 11:00

Oo, inspispoikaset on aina hyvästä! Itellekin tuli heti lisää kirjoitusinnostusta ku luin Aurin ja Kirsikan uudet hoitotarinat. c-. Nyt pitäisi tosin keskittyä julkaisemaan yks blogipostaus, joten tarinan kirjoittelut taitaapi jäädä ensi viikolle (mistä vetoo että tarinointi-innostus on silloin tiessään..?)

Juhannustarinan kakkososa on tällä hetkellä työnalla, oon kirjoittanut sitä tosi oudosti "takaperin" aloittamalla lopusta päin, mutku teki mieli kirjoittaa se loppukohtaus ekana. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 29.07.2021 19:23

Tämmöisiä otteita työn alla olevasta tarinasta (joka tulee huomenna varmaa valmiiks jeij):

Pian Cara palasi ja havahdutti minut kiljaisullaan.
”Selleri, rakas! Minulla on suuria uutisia!”

...ja Cara sekä Selleri haamuilivat hieman kireän oloisina ja vaihtoivat hermoistuneita katseilta, mutta kaksikolla oli kuitenkin hymyt korvissa asti.

Kuka arvaa mistä on kyse ;) :lol:
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 29.07.2021 20:06

^Joko viimein ois Caran ja Sellerin pennut tuloillaan??? .-o <3 Just joku päivä kumppanikeskustelun vanhoja viestejä lukiessa mietin miten tässä on jo joutunut vuoden kärsimättömästi odottamaan edistystä asian tiimoilta. xD

...oma tarina ei ole yhtään edennyt (syytän siitä marjapensaita, Eldaryan uutta jaksoa, imurointipäivää, videoprojekteja ja hormoneja).
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina