Hoitajien vaatekaappi

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Hoitajien vaatekaappi

ViestiKirjoittaja Kasa » 23.06.2020 16:02

Hoitajakaapeissamme olevista nukkekuvakkeista näkee hoitaja-hahmomme arkisissa vaatteissaan, mutta oletko miettynyt millaiselta hahmosi näyttäisi esimerkiksi pyjamassa, ulkovaatteissa tai juhla-asussa?

Voit halutessasi suunnitella hahmollesi erilaisia asukokonaisuuksia Elouain nukke-ohjelmilla ja laittaa tuotoksesi tänne näytille! Vinkki: Sinun ei tarvitse luoda koko nukkea uusiksi jos revit tämän pään irti (brutaalia .-D) alkuperäisestä kuvasta ja muokkaat uuteen asukuvaan tai sitten voit poimia tänne pelkät vaatteet (=kopioi kuvan osoite).
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Hoitajien vaatekaappi

ViestiKirjoittaja Kasa » 25.06.2020 18:39

Kuva
Kävi sääliksi simssiliiniä kun hän joutuu kulkemaan tuhdissa ja tummassa ennustajan puvussaan näillä helteillä, joten loin hänelle tällaisen värikkään kesälookin. Vitsi oon ylpee ku onnistuin metsästämään nuo simssiliinin alkuperäiset hiukset! .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 26.06.2020 18:34

Yhyy tein ittelleni uikkarin mut siihen osoitteeseen ei tuu sitä ihmeen kuvatiedostonimijuttua? Vai oonko ymmärtänyt ohjeet jotenki väärin? Mun ehkä pitäs jaksaa mennä koneelle kun nyt täällä yritän kännykällä näprätä.. x)
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 26.06.2020 20:22

Patukka kirjoitti:Yhyy tein ittelleni uikkarin mut siihen osoitteeseen ei tuu sitä ihmeen kuvatiedostonimijuttua? Vai oonko ymmärtänyt ohjeet jotenki väärin? Mun ehkä pitäs jaksaa mennä koneelle kun nyt täällä yritän kännykällä näprätä.. x)

Mä pystyn ihan puhelimella (pienellä säädöllä xd)

Eli paina sitä kuvaa pitkään, paina "Avaa kuva" ja sitten kopioi linkki :) (mulla toimii noin puhelimel)
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Kasa » 05.07.2020 10:51

Asukuvan voi jakaa myös linkkinä jos sitä ei saa toimimaan tuon img-tagin kanssa, ja hätätapauksessa minä voin vaikka muokata jälkikäteen kuvan näkymään viestiin. c-.

Kuva
Synttäritarinan kirjoituksen alkaessa takkuamaan menin tekemään simssiliinille synttärijuhliin sopivan asun. Nää värikkäät asut ei tee hyvää simssiliinin tummalle viittaimagolle, mut syytän noita pinkkejä ilmapalloja joista aloitin asun tekemisen. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 05.07.2020 21:20

Mä tein myös itselleni tämmösen vaaleanpunaisen (Mouruteema :D) synttäri/kesäasun :D harmittaa vain kovasti, että mun oikeita silmiä en löytänyt :/, joten laitoin mahdollisimman samanlaiset mitä löysin :D

Kuva
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Kasa » 06.07.2020 11:38

Oih, mourunvaaleanpunainen asu on mitä parhain valinta hoitolan synttäreille! ,-D Joo en itekään tiedä hahmoni oikeita silmiä ja suuta, mut samat hiukset tuo onneksi hyvin yhdennäköisyyttä.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 06.07.2020 15:27

Joo, olisin halunnut vielä "värjätyt" vaaleanpunaiset hiukset, mut, nääh, näytti aivan eri tyypiltä :D ei olisi ollut tunnistettavissa :lol:
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja räähkä » 07.07.2020 17:43

Rakastan tehdä näitä asuja, jotenn tässä pari :)
KuvaKuvaKuva
Sori ku noin isoja, tappelin näiden kaa mut silti ne vaan jäi noin isoiks D: no mut, siinä on Mouru synttäriasu, kesä/ranta-asu ja vaikka sadepäivän asu
Kuva Kuva Kuva
räähkä
Tyytyväinen kehräilijä
Tyytyväinen kehräilijä

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 07.07.2020 20:49

räähkä kirjoitti:Rakastan tehdä näitä asuja, jotenn tässä pari :)
KuvaKuvaKuva
Sori ku noin isoja, tappelin näiden kaa mut silti ne vaan jäi noin isoiks D: no mut, siinä on Mouru synttäriasu, kesä/ranta-asu ja vaikka sadepäivän asu

Ooh, rakastan tuota kesäasua erityisesti :3
Kirsikka
Mourubileilijä

Seuraava

Paluu Mourupulina