Tarinaturinaa

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Tarinaturinaa

ViestiKirjoittaja Kasa » 09.09.2020 13:53

Tsemii Patu, älä suotta säti liikaa itseäsi! Itel on usein sama et tarinoita varten on ideoita mut ei meinaa saada patisteltua itseään kirjoittamaan -> aloittamisen vaikeus, kunpa kaikki suunnitelmat voisi siirtää mielestä suoraan tekstiksi. .-P Toi on ainakin hyvä konsti et yhdistelee tapahtumia samaan tarinaan välittämättä turhia niiden loogisesta aikajärjestyksestä. c-,

Sit päivitellään taas omia suunnitelmia:

Syyskuu:
-Koulutarina (Tulpe, Untuva & Cap, muuten valmis mut pitää tehdä pieniä muutoksia + lisätä kohtaus oppilaskunnan kokouksesta)
-Tapahtumatarina (Stiina & Espique pentuineen osallistuu / Ruu & Tulpe hakkeroimassa / Quz & Kinuski (+Tulpe) ravintolassa + pentujen syntymä)
-Koulutarina (Vesan iänkirimiskuuri + uusi sponsoroitava)

Lokakuu:
-Tapahtumatarina
-Koulutarina (Tulpe, Untuva & Cap)
-Koulu/kerhotarina (Vesan iänkirimiskuuri)

Marraskuu:
-Koulutarina (Tulpe, Untuva & Cap; kokeet)
-Kerhopläjäys

Joulukuu:
-Koulutarina (Tulpe, Untuva & Cap aloittaa kakkosluokan)
-Kissaluolaseikkailu & Ruun onnettomuus (spoil) / Quzin perhe-elämää
jne

Pysyin niin hyvin aikatauluissa elokuussa et laitetaan kuukausisuunnitelmat jälleen hurjemmiksi. xD Koulutarinoita on tulossa PALJON, koska hokasin että Tulpelle ja Untuvalle on saatava vielä kaksi kouluarinaa ennen kuin he valmistuu ykkösluokalta, ja siihen rinnalle käynnistyy Vesan iänkirimiskuuri, jota toteutan koulu- ja kerhotarinoiden muodossa. Pyrin myös kirjoittamaan tulevista tapahtumista ajallaan, ja voi olla että marras-joulukuulle tulee sen takia jotain yllätyksiä, apua... Jotenki olen skeptinen tämän aikataulun pitävyydestä, mut kirjottelee nyt sen mitä ehtii suunnilleen tässä järjestyksessä tai jotain.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 25.09.2020 14:07

Jäiks, nyt on viime päivinä mennyt suurin osa vapaa-ajasta yhden toisen projektin parissa puuhastellessa mikä syö kaiken mielenkiinnon Mourua kohtaan, ni tarinoita tuskin valmistuu tolla ripeällä kuukausitahdilla. Pyrin kuitenkin tuon ruskareissu + Quzin ja Kinuskin pennut -tarinan saamaan ulos vielä tämän kuun puolella. Lokakuullekin ois tosi jees saada pari tarinaa tekeille, mut kattoo nyt mikä milloinkin inspaa. .-)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 28.09.2020 16:05

Odessa kirjoitti:Tarinanteko & julkaisuaikatauluni, & muita aikatauluja

Syyskuu
Tarinat
- Sellanen kuntosali tarina
Muut
-

Lokakuu
Tarinat
- Eläintenpäivätarina?
- Kinuskin ja Quzin ravintolareissu
- Kinuskin ja Quzin pennut
Muut
-

Marraskuu
Tarinat
- Kinuskin ja Quzin pennuista
- Koulu/kerhotarina
- Kesän (ups, vähän jääny) uintireissutarina valmiiks vihdoin! (Simssiliinin ja Nooran porukoiden kanssa oltiin)
Muut
-

Joulukuu
- Ehdottomasti joku joulutarina!
- Koulutarina, koulusta joululomille!
Muut
- jouluteemat forkkakaappiin

Värien merkitykset:

ei vielä aloiteltukkaan
vähäsen jo aloteltu
työnalla!
done, varastossa!
done!
done! lähetetty!

Jälleen päivittelyjä! En tiiä tuleeko toi syyskuun kuntosalitarina valmiiks vielä tässä muutaman päivän aikana, mutta muokkailen sitten noita aikatauluja jos ei! :D
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 17.10.2020 15:17

Vesan koulutarinan myötä sain viimein syyskuun tarinat kirjoitettua. .-D Vielä ku sais vedettyä alienien läksiäiset läpi ni oisin tyytyväinen. Sen jälkeen aattelin suoda itselleni loppu vuoden kirjoituslomaa. Kovasti tekisi mieli aloittaa loma jo nyt, mut haluisin saattaa tuon alienien vierailun päätökseen ettei se jäisi roikkumaan.

Eli tavoitteena olisi nyt kirjoitella alienien läksiäisistä loka-marraskuun aikana, ja kaikki loput tarinasuunnitelmat siirtyköön vuoden 2021 puolelle.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 23.10.2020 12:49

Odessa kirjoitti:Tarinanteko & julkaisuaikatauluni, & muita aikatauluja

Lokakuu
Tarinat
- Kinuskin ja Quzin (+Tulpeen) ravintolareissu
- Kinuskin ja Quzin pennut
Muut
-

Marraskuu
Tarinat
- Alienejen läksiäiset
- Kinuskin ja Quzin pennuista
- Koulu/kerhotarina
- Kesän (ups, vähän jääny) uintireissutarina valmiiks vihdoin! (Simssiliinin ja Nooran porukoiden kanssa oltiin)
Muut
-

Joulukuu
- Sellanen kuntosali tarina
- Ehdottomasti joku joulutarina!
- Koulutarina, koulusta joululomille!
Muut
- jouluteemat forkkakaappiin

Värien merkitykset:

ei vielä aloiteltukkaan
vähäsen jo aloteltu
työnalla!
done, varastossa!
done!
done! lähetetty!

Nyt kyllä oon tarinaaikataulusta pahasti jäljessä! Ei inspistä! Ehkä tuo joulu jotain inspistä tois! Yritän saada Kinuskin ja Quzin pentuja yms kirjoiteltua jossain vaiheessa!
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 25.10.2020 12:43

Suunnitelma: Hutaiset nyt äkkiä sen läksiäistarinan ni voit pitää loppuvuoden lomaa.
Todellisuus: Pelkistä juhlavalmisteluista on muodostunut tekstiä jo kilometritolkulla, en vaan kykene kirjoittamaan lyhyesti. xD

Tota läksiäistarinaa on kyllä ollut tosi mukava kirjoitella, kummiski nyt innostun taas tarinoinnista enkä maltakaan jäädä lomalle. .---D

P.S. Stemii Odelle ja kaikille muillekin tarinointiin, toivottavasti inspis iskee pian!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 29.10.2020 11:43

Pian avaruusalus laskeutui Kuuhun, ja innokkaimmat kissat olisivat sännänneet heti ulos, mutta Light selitti nauraen että heidän pitäisi pukea ensin päälleen avaruusasut12222222tr454444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444RTF

^Kirjoittelin kaikessa rauhassa hoitotarinaa kun kylässä oleva Kisu-kaverini marssi näppäimistön poikki. Hän halusi ilmeisesti osallistua tarinan kirjoittamiseen. .-D <3
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 01.01.2021 15:43

Luistan vähän aiemmasta tarinajärjestyksestäni ja tungen listan kärkeen pienen välitarinan, jossa kisut iloitsevat simssiliinin loman päättymisestä, ja heti oven auettua kukin suuntaa omiin puuhiinsa:

-Quz menee tietenkin pentuineen tapaamaan Kinuskia ja Winnietä
-Ruu osallistuu kummipentunsa Ramin kanssa metsästyskilpailuihin (vähä myöhäs lol .-3)
-Stiina ja Vesa säntäävät elämäntavoitteidensa vuoksi elokuviin (jos joku haluaa tulla heidän kanssa leffaan niin ilmoittautukoon välittömästi .-D)
-Tulpe ja Untuva käväisee Patukan kissojen luona, Tulpea kiinnostaa kun Ennustus aiemmin houkutteli väkeä paikalle, ja Untuvaa kiinnostaa... no Ennustus. c-,
-Xiwawa, Wiipeli ja Winnie häippää aika nopeasti vanhempiensa luota ja kerääntyvät leikkimään uusien pentukavereidensa kanssa (saa heitellä ideoita missä/mitä pennut voisi leikkiä!)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 01.01.2021 18:50

Mä nyt päätin että luovutan joulutarinanki suhteen mut uudestavuodesta mun on pakko laittaa jotai ja sit hyökkään koulutarinojen kimppuun c: mun pitää vaan nyt ottaa itteäni niskasta kii c:
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Patukka » 03.01.2021 14:54

JESH mä onnistuin saamaan sellasen asian kuin INSPIRAATIO ja nyt mä hypetän sitä täällä ja mun pitäs nyt kirjottaa ja mä alotin kirjottamisen ja oon ihan ylikierroksilla ehkä huomaatte ja kosk en oo kirjottanu pitkään aikaan se tarina saattaa olla aik laaduton mut ihansama MÄ OSAAN KIRJOTTAA JA NYT MÄ ONNISTUIN OTTAMAAN ITTEÄNI NISKASTA KII JEE :o :D ja mä ehkä saan sen tarinan valmiiks jo huomenna tai TÄNÄÄn

sori outo hypetysviesti xd
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina