Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Kasa » 14.08.2020 18:12

Noora kirjoitti:
Kasa kirjoitti:Hmm, pitäis varmaan tehdä tarina/kirjoitushöpinöille oma keskustelu!

Ööö me niinku todellakin tarvitaan paikka mis voi höpsitä tarinoista ja kirjotuksista :twisted:

Täytynee lisätä idea luo nämä keskustelut sitten kun jaksat -listalleni (ellei joku muu kerkee tehdä aiheesta keskustelua ennen sitä). .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 15.08.2020 10:06

Noora kirjoitti:Ja Kirsikka, Cendy tai Endy, ihan kummin vaan haluut (lol) sopii mulle :-D Nyt pitää vaan ryhtyy suunnittelee miten Cindy ottaa Elmon kiinni iässä ja mist kaikki lähtee!!

Ehkä kirjoittaisit pari sooloo Cindyllä? Tai iänlisäysjuoma? Muutenkin Elmo on vain 5ikäpistettä edempänä, ja tuskin se haittaa, jos kirjoitamme noin samaa tahtia jatkossa? Muutenkin tuo ikäjuoma voi vähän tasoittaa jos ikäero menee överiksi :)

Katsottuani hetken sitä Cindyn luonnetta, tuli vaan mieleen, että Elmo olis jostain syystä yksin käytävällä, ja sitten Cindy jupisten jostain asiasta törmää tähän, ja sitten Elmo ihmettelee et miks se jupisee, ja sitten Cindy valittaa Elmolle siitä. Ja muu saisi sitten itse kehittyä aikanaan :)

Mitäs sanot?
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Noora » 15.08.2020 12:27

Kirsikka kirjoitti:
Noora kirjoitti:Ja Kirsikka, Cendy tai Endy, ihan kummin vaan haluut (lol) sopii mulle :-D Nyt pitää vaan ryhtyy suunnittelee miten Cindy ottaa Elmon kiinni iässä ja mist kaikki lähtee!!

Ehkä kirjoittaisit pari sooloo Cindyllä? Tai iänlisäysjuoma? Muutenkin Elmo on vain 5ikäpistettä edempänä, ja tuskin se haittaa, jos kirjoitamme noin samaa tahtia jatkossa? Muutenkin tuo ikäjuoma voi vähän tasoittaa jos ikäero menee överiksi :)

Katsottuani hetken sitä Cindyn luonnetta, tuli vaan mieleen, että Elmo olis jostain syystä yksin käytävällä, ja sitten Cindy jupisten jostain asiasta törmää tähän, ja sitten Elmo ihmettelee et miks se jupisee, ja sitten Cindy valittaa Elmolle siitä. Ja muu saisi sitten itse kehittyä aikanaan :)

Mitäs sanot?

Juu sopii hyvin, kirjottelen Cindylle pari tarinaa mis se on ns pääosas heti ku jaksan alottaa ne (aka varmaan nyt viikonloppuna kun on viel aikaa ku viikko täys kouluhommia). Muttota iänlisäysjuomaa en varmaan ny haluu käyttää koska mää tarviin mun loppuja pennejä yhteen juttuun josta lisää joskus myöhemmin :D.

Mut joo, kumpis kirjottais sen jutun?

Ja Kasa vois varmaan lisää jo valmiiks Cindyn ja Elmon tonne listalle (;?
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 15.08.2020 12:53

Noora kirjoitti:
Mut joo, kumpis kirjottais sen jutun?

No mä voin ehkäpä jopa, kunhan annat mulle sooloissasi vähän jupistettavaa Cindylle ;D mä sitten vaan sisällän Veikonkin mukaan koska haluan veljesten olevan samaa ikää ;) hitsi, kohta kaksikko on jo Kuulaa ja Rioa vanhempia xD
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Noora » 15.08.2020 13:10

Kirsikka kirjoitti:No mä voin ehkäpä jopa, kunhan annat mulle sooloissasi vähän jupistettavaa Cindylle ;D mä sitten vaan sisällän Veikonkin mukaan koska haluan veljesten olevan samaa ikää ;) hitsi, kohta kaksikko on jo Kuulaa ja Rioa vanhempia xD

Juu, katotaan mitä keksin :3
Kuva
Noora

ViestiKirjoittaja Kasa » 15.08.2020 13:14

Noora kirjoitti:Kasa vois varmaan lisää jo valmiiks Cindyn ja Elmon tonne listalle (;?

Sen minä teen, kiva et on taas uutta kissaromanssia luvassa! ♥ .-3
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 05.09.2020 13:17

Kasa kirjoitti:Avaudun tarinapulmastani: Tulevassa koulutarinassa Untuva tarvii lohduttajaa ja nyt en osaa päättää laittaisinko siihen rooliin Capin vai Ennustuksen. Kaavailin alun perin et Untuvalla olisi ensin tunteita Capia kohtaan mut nyt mietin skippaisinko sen suunnitelman kokonaan ja kirjoitan vaan suoraan Untuvasta ja Ennustuksesta... Ehkä päädyn jälkimmäiseen ihan vaan siitä syystä että se säästää aikaa. .-D

^Oon alkanut kääntyä tässä asiassa Ennustuksen puoleen ja kirjoitan Capin ulos koko kohtauksesta laittamalla hänet vaikka osallistumaan urheilujoukkuetoimintaan siksi aikaa tai jotain. .-D

Hei Odessa, mihinkäs väliin tungetaan ne Kinuskin ja Quzin pennut? .-3 Onnistuuko jo nyt syyskuussa vai miten sinulla menee nuo tarina-aikataulut? Itellä on joten kuten ajantasalla kirjoitukset nii pystyn varmaankin lisäämään aiheesta kerrontaa oikeestaan mihin väliin vain. Hehän voisivat keskustella asiasta vaikka sillä tulevalla ravintolareissulla (Tulpe voi vaikka kimpaantua jostakin ja lähteä paikalta ennen jälkiruokaa tai jotain, ni Quz ja Kinuski saa vähän kahdenkeskistäkin aikaa aterialle). .-)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 05.09.2020 13:43

Kasa kirjoitti:
Kasa kirjoitti:Hei Odessa, mihinkäs väliin tungetaan ne Kinuskin ja Quzin pennut? .-3 Onnistuuko jo nyt syyskuussa vai miten sinulla menee nuo tarina-aikataulut? Itellä on joten kuten ajantasalla kirjoitukset nii pystyn varmaankin lisäämään aiheesta kerrontaa oikeestaan mihin väliin vain. Hehän voisivat keskustella asiasta vaikka sillä tulevalla ravintolareissulla (Tulpe voi vaikka kimpaantua jostakin ja lähteä paikalta ennen jälkiruokaa tai jotain, ni Quz ja Kinuski saa vähän kahdenkeskistäkin aikaa aterialle). .-)

Mullekkin ihan mihin vaan väliin käy!
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 05.09.2020 14:30

Okeijes, merkkaanko Kinuskin raskaaksi nyt heti?! Vai syntyyköhän pennut liian äkkiä? Toisaalta raskaus kestää on n. 1-2 viikkoa, joten on tässä hetki aikaa valmistautua. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 16.09.2020 15:13

Ihihii tuli vaan se olo et pakkohan mun on jotain Untuvasta ja Ennustuksesta kirjottaa kun siellä Lapissa on niin kauniit värit ja kaikki... (on viel pari tarinaa ennen sitä mut on kunnon suunnitelmat jo ehe :D)
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina