Kirjavat kolmoset

Täällä informoidaan hoitolan ajankohtaisista uutisista, kuten järjestettävistä tapahtumista ja kilpailuista sekä muista päivityksistä.

Kirjavat kolmoset

ViestiKirjoittaja Kasa » 17.09.2020 13:17

Kuva
Tänään esittelyssä on keltaisenkirjava kissaperhe!

Kuva Odessan hoidokki Kinuski ja simssiliinin luona majaileva Quz saivat täydennystä perheeseensä tänään kello 13:49, kun Kinuski synnytti kolme tervettä vauvapentua! Alun perin pentueeseen odotettiin tyttö- ja poikapentua, mutta kaikkien yllätykseksi näiden lisäksi syntyi vielä kolmas yllätyspentu. Geenit näyttävät jakautuneen tasan, sillä pentueessa on sekä äidin että isän kopio ja vielä näiden yhdistemä! Tässä esittelyssä uusi perhe:
KuvaKuvaKuvaKuva Kuva
Vasemmalta lähtien: Kinuski, tyttövauva, poikavauva, tyttövauva, Quz

Kuva Kuten ennenkin, Mouruposki lahjoittaa Odessalle ja simssiliinille muutamia tuotteita avustamaan pentueen hoidossa. Tällä kertaa mukana on myös uniikki ruokalappu, jota ei Marketissa myydä. Paketti sisältää nämä tuotteet:
Kuva KuvaKuva

Kuva Odessa ja simssiliini saavat yhdessä päättää, miten pennut jaetaan vai annetaanko osa jollekin muulle hoitajalle. Ylijäävät pennut siirretään luonnollisesti adoptioon. Lisäksi Odessa ja simssiliini saavat päättää kissoille luonteen, nimen ym. tiedot, jotka lähetetään Vieraskirjaan yksityisellä viestillä.

Paljon onnea! Tässä kirjoituksessa myös muut voivat onnitella tätä älyttömän suloista uutta perhettä!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Kirjavat kolmoset

ViestiKirjoittaja Kasa » 17.09.2020 14:54

Ihihii oon innoissani, ekat omien kissojeni kohdalle osuneet kolmoset mouruhistoriani ajalta. ♥
Odessa, voit vapaasti valita ekana mitä pentuja haluat (kuha jätät edes yhden minulle, hehe), itelle kelpaa kuka vaan. .-)

Ja jos haluat miettiä yhdessä esim. teemanimiä tai muita suunnitelmia pennuille nii voidaan sellaisista sopia vaikka yksityisviestein tai sähköpostilla (ei tietenkään ole pakko, vaan kumpikin voi myös omilla tahoillaan miettiä näitä juttuja).
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 19.09.2020 18:34

Äääää! Miks mä en oo huomannu?! Enkä ehtiny ennen sitä kirjotella mitöö! Kirjotan sit jotain joka on tapahtunut ennen sitä sillai joo, mut mullekki aika ihan sama, tosin olis sillai kiva saada toi erikoispentu, mutta et säkään oo saanu erikoispentuu joten joo mulle ihan sama aikalailla! Voidaan joo sopii yv enemmän! (:::
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 19.09.2020 20:09

Laittelin viestiä sekä sähköpostiisi että tänne foorumin yksityisviesteihin, vastaa jompaan kumpaan paikkaan. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 21.09.2020 12:39

Ollaan Oden kanssa pentujakoa tehty ja tarjolla olisi toinen näistä pennuista jos joku on kiinnostunut:
KuvaKuva

Otan sit itelle toisen pennun tai jos ketään vapaaehtoista hoitajaa ei ilmaannu otan molemmat hoiviini. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Paluu Blogi