Tavoitteeni hoitajana

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Tavoitteeni hoitajana

ViestiKirjoittaja Kasa » 23.06.2020 16:33

Joskus ylöskirjoitettujen suunnitelmien ja tavoitteiden kautta voi tehostaa omaa työskentelyään. Tässä keskustelussa jokainen voi itsekseen pohtia, mikä on oma henkilökohtainen tavoitteesi Mouruposken hoitajana tällä hetkellä ja missä ajassa pyrit saavuttamaan määränpääsi. Tavoite voi olla esimerkiksi tarinoiden kirjoittaminen x-kertaa tietyn aikavälin sisällä, kissojen kerho- tai taitotasomerkkien kerryttäminen, hoidokkien hemmottelu uusilla leluilla ja tavaroilla mahdollisimman usein, uuden kissan adoptoiminen, kissan elämäntavoitteen toteuttaminen, pennimäärän kaksinkertaistaminen, tai säästäminen lomamatkaa varten jne. Älä lannistu jos et saavuta tavoitettasi suunnitellusti, tätä ei tarvitse ottaa liian vakavasti!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Tavoitteeni hoitajana

ViestiKirjoittaja Kasa » 23.06.2020 16:36

Itse voisin ainakin ottaa tavoitteeksi hoidella rästitarinat valmiiksi niin etten tulisi aina tarinoissani 2-3 kuukautta nykyaikaa jäljessä. .-D Tähän voisi ainakin auttaa maltillisempi tarinoiden pituus, sillä olen paha jaarittelemaan ja takertumaan jokaiseen yksityiskohtaan - joskus voisi mennä suoraan asiaan ilman ylimääräistä kiertelyä. Eiköhän tähän tavoitteeseen vielä päästä jos kykenen pitämään 2 tarinaa kuukaudessa -tahtia yllä jatkossakin.

Lisäksi haluaisin tehdä jotain adoption kissojen hyväksi, ehkä voisin liittyä muutaman kissan adoptio-hoitajaksi jossain vaiheessa. .-3
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 26.06.2020 18:49

Mun tavoite ois se etten enää päästäis mun kissojen mielialaa normaalin alle kunhan saan nykyiset huonot tilat korjattua. (Tuhma minä, sen sitä saa kun on epäakti.) ja tosiaan yritän olla vähän vähemmän epäaktiivinen ja noi rästitarinat on aina hankalia.
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 02.07.2020 10:36

Juu noi mielialat lähtee ihan huomaamatta äkkilaskuun jos tarinointiin tulee useamman kuukauden väli. .-/ Itellä on toiminut sellainen taktiikka et kirjoitan varastoon muutaman tarinan mut sit julkaisen niitä maltillisesti, on sitten jotain hätävaraa jos kirjoitusinspis on joskus vähissä.

Lisäänpä omiin tavoitteisiini vielä sen että aion yrittää hankkia kaikki alienkissojen erikoislahjat! Eli päivitetty tavoitelistani näyttäisi tältä:
-Hoitele rästitarinat
-Tee adoptiohyväntekeväisyyttä
-Hanki alienkissojen erikoislahjat
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Paluu Mourupulina