Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 09.08.2020 19:13

Noora kirjoitti:Mäkin liityn keskusteluun (myöhässä)!!

Koska öö suunniteltiin just Oden kaa Nellalle söpöin pentu I K I N Ä et en oikeesti kestäääähähähää :'3 Muttota nyt vähänniinku itken koska en kuitenkaan pääse toteuttaa sitä sillä ulkalla jne :cry:

Muttota mullon vähäsen suunnitelmat auki Vatun ja Mustikan kaa (lue: mulla ei oo mitään suunnitelmia Vatulle ja Mustikalle), ettota joo. Laitan ne varmaa jossai kohti tonne sinkkulistalle kunhan vähän kasvavat. Ööö mut tiäkkö Mustikalle sais ihqun sekotuspennun ku se on itekki semmoi sekotushässäkkä hih x3.

Mä aattelin jo heittää Elmoa Mustikalle, mut ööh... Kun molemmat on poikia... xD mut ehkä jompi kumpi liiloista pennuista kävisi Vatulle/Cindylle? Kuulalle ja Riolle olis EHKÄsuunnitelmia... :D mitäs sanoisit? XD
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Noora » 09.08.2020 19:23

Hmmm kumpi vaan liiloista sopii mun puolesta kummalle vaan (Vatulle/cindylle) :D! Iän puolesta molemmat menis lähemmäs Vattua mutta kattoo nyt vähän kuinka paljon innostun tässä tarinoimaan, haha!

Kirsikka kirjoitti:Mä aattelin jo heittää Elmoa Mustikalle, mut ööh... Kun molemmat on poikia... xD mut ehkä jompi kumpi liiloista pennuista kävisi Vatulle/Cindylle? Kuulalle ja Riolle olis EHKÄsuunnitelmia... :D mitäs sanoisit? XD
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Noora » 09.08.2020 19:25

Ööö mut tiiäkkö kuinka söpön erikoispennun sais Cindylle ja Elmolle, kun molemmat Alienpentuja sekä erikoispentuja itekki x3
Kuva
Noora

ViestiKirjoittaja Odessa » 09.08.2020 20:34

Ja siis oikeesti helpatkaa mua Noen, Avan, Marjan, Clarissan ja Cocon tulevaisuuden kaa-aaa!
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja räähkä » 09.08.2020 21:31

Munki pitäs varmaa keksii jotain suunnitelmia vaikkei se nyt ookkaa nii ajankohtasta :) Tahtoisin kyl todellakin enemmän kissoja
Kuva Kuva Kuva
räähkä
Tyytyväinen kehräilijä
Tyytyväinen kehräilijä

ViestiKirjoittaja Kasa » 10.08.2020 14:41

Odessa kirjoitti:Kasa voisit jo päättää että miten on, Quz x Kinuski vai Quz x Nella

Miiks mun pitäisi yksin päättää, en haluu sellaista vastuuta. x-o Sinänsä Quz+Kinuski on itelle ollut mieluisa paritus mutmut... Ois kiva ku tekin Nooran kanssa kirjoittaisitte vähän aiheesta tarinoissa ku en juurikaan tiedä mitä teidän kissat ajattelee tilanteesta ja tietääkö ne ees et Quz tapailee molempia yms. .-D

Noora kirjoitti:Ööö mut tiiäkkö kuinka söpön erikoispennun sais Cindylle ja Elmolle, kun molemmat Alienpentuja sekä erikoispentuja itekki x3

Aaa♥ Toi on tosiaan kätevä tapa saada lisää erikoispentuja ku laittaa kaks sellaista keskenään lisääntymään. ,-D

Odessa kirjoitti:Ja siis oikeesti helpatkaa mua Noen, Avan, Marjan, Clarissan ja Cocon tulevaisuuden kaa-aaa!

Ootko miettiny jos parittaisit jotain omia kissojasi keskenään? Avalla ainakin vois olla iän puolesta mahkuja joko Noen tai Marjan kanssa. Oon myös aina parittanut salaa Kinuski+Noki, heille tulisi söpöjä pentuja. .-D

Kirsikka kirjoitti:Ottaisin muuten Shiran pois sinkkulistalta :3

Joo poistan vaikka sen viestisi sieltä alusta. c-,
+ Lisään parilistalle Untuvan ja Ennustuksen vaikkei heidän juttu vielä virallinen ookaan, hehe. x-3
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 10.08.2020 17:21

Kyselin siis siks Kasa sulta, kun Nooran mielipiteen asiasta jo tiedän, että miten sen laita on.

Ja en oikein tiedä mitä siitä kirjottelisin, Kinuskilla on yhä sama mielipide Quzista ja heidän ehkä pienestä jutusta, mutta ei kai tietääkseni tiedä että Nellalla ja Quzillakin jotain pientä ehkäpäs

Jaa tuota, en oo ihan varma sopiiko mun omat kissat toistensa kanssa yhteen, kooska, Noki on vaan sellanen joka on Kinuskin kaveri ja seuraa sitä paikasta toiseen ja on aina samaa mieltä sen kanssa, ja Kinuski on kyllä aika poikamaisen olonen siinä seurassa, ja myös Coco siinä seurailee laulavana peränpitäjänä, jaaaa, Marja on usein samaa mieltä kun Ava, ja myös Clarissa siinä perässä tulee (enemmänkin edessä, kuten ehkä Cocokin XD) Ja juu, en oo ihan vakuuttunut ehkä siihen ideaan kuiteskaan :P
Siitä tulis vaan, tosi outo juttu :lol: (en siis dissaa sun ideaa! Ideana hyvä, mutta mun kissoilla toteutuksena ehkä vähäsen huonolaatusempi)
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Noora » 10.08.2020 18:35

Nellan mielipiteen jo varmaan tiedätkin sen yhen tarinan ansiosta, heh. Mut voitte rauhassa toteuttaa KinuskixQuzin, Nella ja Quz voi olla vaan kavereita, kun oon miettinyt tota Rexin ja Nellan juttuu mistä laitanki sulle varmaa asap viestiä sähköpostiin (:
Kuva
Noora

ViestiKirjoittaja Patukka » 11.08.2020 10:16

Joo siis öhöh eihän se muuten haittaa et Melodeen ”traagiseen romanssiin” (<- ehkä vähän liioiteltu nimi) liittyy pari kisuu jotka on niinku hoitolan ulkopuolisii (kosk en löytäny ketään hyvää Mourusta) mut ne sit ei esiinny ku vaan nois paris tarinas?
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 11.08.2020 14:57

Okeii, jos siis teille Ode & Noora kummallekin käy nii jospa tuo kolmiodraama menisi sitten muotoon Kinuski + Quz !

Juu voit Patukka tarvittaessa käyttää ulkopuolisia ns. NPC-kissoja jos juoneesi sopivia kissoja ei (edes adoption listoilta?) löydy. c-.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina