Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Kasa » 23.06.2020 16:29

Tässä keskustelussa voimme juonia hoidokkiemme rakkauselämän käänteitä etukäteen. .-D Parilistalle päivitetään ajankohtaiset kissapariskunnat, ja seurustelukumppania etsivät kisut voivat ilmoittautua sinkkulistalle.

Parilista
Aamu + Gaku
Cara + Selleri
Felix + Cho
Mocca + Rico
Nella + Rex
Quz + Kinuski
Source + Light
Stiina + Espique
Tuhka + Galaxy
Ennustus + Untuva
Cindy + Elmo
Vattu + Vesa
Ruby + Xiwawa
Toby + Wiipeli

Sinkkulista
Tulpe (etsii täysikasvuista-vanhus poikakissaa kumppaniksi)
Mustikka (etsii leikki-ikäistä - lähes täysikasvuista tyttökissaa kumppaniksi)
Wiipeli (etsii +15 ikäpisteistä / tämän iän kynnyksellä olevaa poikakissaa kumppaniksi)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Patukka » 26.06.2020 18:46

Hihii avauduin tänne nyt mun kisujen rakkauselämästä (siis tulevaisuudessa)
Cara ja Selleri: en voi näille kahelle ajatella mitään muuta kun oikeesti täydellistä romanssia ja PAILJON PENTUJAAAA!!
Ennustus: oon aina ajatellu et Ennustus ois homoseksuaali mut saa nähä..
Melodee: tää kaveri tarttii traagisen romanssin, mut en paljasta enempää.. :D

Okei toivottavasti tää viesti ei oli tyhmä mut kaipaan paikkaa johon voin vuodattaa kissojeni tunteita. (Olen kavala ihminen.)
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 26.06.2020 23:59

Ui noi Patun suunnitelmat, varsinkin Melodeen traaginen romanssi sai mielenkiinnon heräämään! Saanko udella montako pentuetta Caralle ja Sellerille on luvassa? .-D

Melkein tekisi mieli lisätä Tulpe ja Untuvakin sinkkulistalle Shiran seuraksi, mut ootan varmaan että pennut kasvaa seuraavaan ikävaiheeseen ennen kuin alan kaavailla heille (pentuilu) kumppaneita. Tulpe on sellainen energinen häseltäjä jolle haluaisin vähän rauhallisemman kumppanin ns. tasapainottamaan, mut sit samaan aikaan paritan häntä salaa Veikon tai Rion kanssa joiden luonne täsmää enemmän Tulpea, vaikka heidän seurustelustaan tulisi varmaan kaaosta. .-D Hmmm, saan välillä Untuvasta homoviboja mut toisaalta haluun hänelle jälkikasvua (koska Mouru tarvii lisää mini-Espiqueja .-3) joten ehkä hän vois olla bi? Ni jos Ennustus on poikien perään ni voitais ehkä laittaa meidän pojat tutustumaan paitti jos sulla Patu on muita suunnitelmia vihreälle kisullesi. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 27.06.2020 10:00

Joo hei Untuva ja Ennustushan ois iha hyvä! Ja Caralle ja Sellerille ois ainaki yks pentue johon haluun kolmoset (voin käyttää pentujuomaa?) ja sit ehk toinen jonka pentumäärän jätän noppien varaan. :D
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 27.06.2020 11:22

Oiku alan nyt innostua liikaa Caran ja Sellerin suurperheestä. ♥ x-3 Onkin ollut Mourussa harvinaisempaa että samalle kissapariskunnalle syntyy useampi pentue, niin on muistaakseni käynyt vain kerran.

Heei ja Ennustus ja Untuva -projektia täytyy lähteä tarinoiden kautta toteuttamaan! Sain jo idean Untuvan pentuilullekin (käytän ehkä mysteerikissaa) ni sen ei sit välttis tarvii vaikuttaa Ennustuksen ja Untuvan seurusteluun (paitsi jos Ennustus ei tykkää et hänen poikkiksella on pentubisneksiä toisen kissan kanssa). Mut Untuva saa vitkastella tuon pentu-asiansa kanssa lähemmäs vanhustumistaan, Tulpelle sen sijaan hankin jälkikasvua varmaan taas heti kun ikä sen sallii. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 27.06.2020 12:27

Mut E:lle sopii jos niitä Untuvan mysteeripentuja pidetään vähänninku niiden kahden pentuina? Ja tätä projektia voi edistää sit syksyllä ku ne on vähä kasvanu ja mulla on vähän muita suunnitelmia nyt kesäksi. =)
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 27.06.2020 14:25

Toi käy kyllä et he pitävät pentuja yhteisinään! .-3 Joo toteuta vaan kesäsuunnitelmasi rauhassa, mullakin on tyyliin 2-3 tulevalle kuukaudelle jo tarinasuunnitelmat selvillä (+ jään taas todennäköisesti jälkeen aikatauluissa) ni en itekään ihan heti pääse kirjoittamaan aiheesta. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 07.08.2020 08:17

Kasa voisit jo päättää että miten on, Quz x Kinuski vai Quz x Nella :lol:

Jaa jaa mulla ei oo mitään hajuu muiden tuleivaisuudesta, joten auki on siis kaikki, joteeeeeen, ehdotelkaas mulle jotain! ;)
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 07.08.2020 22:12

Ottaisin muuten Shiran pois sinkkulistalta :3 sillä se ei oo kohta enää... xD jos haluaa ns 2nd kumppaniksi (lisää mielenkiintoisuutta tarinoihini :D) saa TÄYSIN vapaasti ehdotella (kunhan samaa ikäluokkaa vain ;D)
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Noora » 09.08.2020 17:45

Mäkin liityn keskusteluun (myöhässä)!!

Koska öö suunniteltiin just Oden kaa Nellalle söpöin pentu I K I N Ä et en oikeesti kestäääähähähää :'3 Muttota nyt vähänniinku itken koska en kuitenkaan pääse toteuttaa sitä sillä ulkalla jne :cry:

Muttota mullon vähäsen suunnitelmat auki Vatun ja Mustikan kaa (lue: mulla ei oo mitään suunnitelmia Vatulle ja Mustikalle), ettota joo. Laitan ne varmaa jossai kohti tonne sinkkulistalle kunhan vähän kasvavat. Ööö mut tiäkkö Mustikalle sais ihqun sekotuspennun ku se on itekki semmoi sekotushässäkkä hih x3.
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja
Tuottoisa tarinankirjoittaja

Seuraava

Paluu Mourupulina