Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Odessa » 11.02.2021 20:50

Kasa, olin ehdottamassa Tulpelle Marjaa, mut sit tajusin et eihän ne oo lähelläkään toistensa ikiä, mulla on vähän kirjottel näköjään jääny :o
Ja lisäks tajusin et ne on sukuu, eikä mitään kovin kaukasta, Marja on Tulpeen äidin veljen jälkeläinen, joten vedän ajatukseni takaisin :oops:
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 12.02.2021 14:03

Totta muuten, Tulpe ja Marja ovatkin serkkuja(ko? meni aivot solmuun ku yritin miettiä asiaa xD), enpäs ole ennen tajunnutkaan. Mut siis muuten he ois ollut ihana pari, heille ois voinut kehittyä joku romanssi kun molemmat on koulun oppilaskunnassa ja siinä samalla olisivat tutustuneet♥ Mutmut ei ehkä sittenkään. .-D

Sinullahan olisi myös Noki, mut sekin menisi varmaan oudoksi kun Tulpen isä Quz on tapaillut Noen siskoa, tai ainakin olisi hieman kummat perhesuhteet. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 13.02.2021 16:02

Nii, olis ehkä vähän oudohko joo se Noki ja Tulpe, ja Cocokin sukua taitaa olla Tulpeelle, ja iät ei yhtään kyllä täsmää, noo, kyllä mä heille keksin jotain, ja toivottavasti sä Tulpeelle! Jos satun adoptoimaan tai saamaan vaikka jonkun joka olis hyvä jollekkin kissalle, nyt ihan yleisesti siis, kenen vaan joitajan kissalle, niin saa toki ehdottaa hetikin! :D Mulla harvemmin meinaan mitään suunnitelmia kovin nopeasti on (koska en keksi enkä uskalla ehottaa jostain syystä) joten kaikkein kreiseimpiäkin yhdistelmiä saa ehdottaa! :P
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Patukka » 23.02.2021 13:38

Nyt mulla ei oo kerrassaan mitään tekemistä hiihtolomaksi ainakaan nyt alkuviikosta, joten oon käyttänyt aikaani kirjotteluun ja säätäny kaikkee Mouruskälää sun muuta ja oon luonu Docsiin sellasen "Random tarinapätkiä + suunnitelmia joita aiot joskus käyttää", ja sinne on nyt kertyny kaikenlaista kuten kohtaus jossa Ennustus kertoo Untuvalle tunteistaan ja kaksikko päätyy yhteen, ei sit vaan mitään hajua mihin tarinaan sit tulevaisuudessa sen tungen, mut kaipa sekin tässä ajan kuluessa selkiytyy. ;3
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 27.02.2021 14:05

Patukka kirjoitti:kohtaus jossa Ennustus kertoo Untuvalle tunteistaan ja kaksikko päätyy yhteen, ei sit vaan mitään hajua mihin tarinaan sit tulevaisuudessa sen tungen, mut kaipa sekin tässä ajan kuluessa selkiytyy. ;3

^Ooijjj♥♥
Voiskohan se tapahtua juurikin tuossa ystävänpäivän discossa, vai tuleeko liian äkkiä tai ootko suunnitellut jo muunlaisen tapahtumien kulun ystävänpäivätarinallesi? Mun kyllä piti laittaa Untuvaa vähän jarruttelemaan enste, mut ehkä Tulpen deitittömästä discosta tulee tarpeeksi draamaa tarinassani ni Ennustuksen ja Untuvan ilta voisi päättyä onnellisemmissa merkeissä. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 27.02.2021 16:20

Voisko se olla siin kohtaa ku se Disco on päättynyt ja ne on lähtemässä sieltä, ja sit Ennustuksella on sellanen hyvä olo ja se sitte kertoo tunteistaan? Tyylin silleen et Ennustus luulis että Untuva ois ajatellu sen discon vaan kaverimielessä ja sit haluis kertoo silleen nyt tai ei koskaan -tyylillä. Jotain tällaista? xd
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 28.02.2021 14:22

Juu, kuulostaa hyvältä! Hihi♥
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Noora » 17.03.2021 10:55

moi taas, täällä on tää laiska joka ei jaksa ikinä vastata kelleen mitään vaikka kuitenki haluis

mutta siis, mun varsinaiseen asiaan. elikkä mun pikkunen Mustikka tarvis kumppanin, hän on vielä leikki-ikäinen ja poikakisu, hälle en halua draamaa, vaan semmoisen onnellisen parisuhteen, muutaman pennun ja muutenkin kivaa perhe-elämää. en haluu satuttaa hänen herkkää sielua x)

ja Kasa, nuo molemmat Rubyn ja Xiwawan draamat käy mulle oikein hyvin, mulla olis tähän myös yks aika extreme-idea, joten heitänkö sen sulle vaikka yksityisviestillä sitten? kun se on aika monimutkanen ja näin, tarvii selittelyä sun muuta :D
Vesa ja Vattu vaikuttaa tosiaan hyvältä parilta, voisinkin kirjoitella jossain vaiheessa jotakin niistäkin, vaikka Vesalla taitaakin olla Cindyyn tällä hetkellä ihastus
EDIT täsätkin voitaisiin vaikka jotakin sopia yksityisviesteillä, että miten tuon Cindyn kanssa asiat menee?
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 17.03.2021 12:13

Juu mulle saa lähettää lisäselityksiä yksityisviestillä tarvittaessa. .-D
Vesa haikailee tosiaan kovasti Cindyn perään yksipuolisine tunteineen vielä muutaman tarinani ajan ja mietinkin että Vesa ja Vattu tutustuis jotenkin hiljalleen pyöriessään esim. koulussa tai miksei vapaa-ajallakin samassa kaveriporukassa, ja sit kun Vesa lopulta ymmärtää ettei hänellä ole mahiksia Cindyyn hän havahtuisi Vatun läsnäoloon uudella tavalla tai jotain semmoista. c-. En tiiä tarviiko sinun edes välttämättä tuoda Vesa-Cindy-juttuja tarinoissasi ilmi, paitsi jos välttämättä haluat.

Jospa päivitän noita pari- ja sinkkulistoja tuonne aloitusviestiin, huikatkaa jos siellä on puutteita (esim. Ode taisi joskus sanoa etsineensä jollekin kissalleen kumppania vai oliko se vaan yleinen tiedostus en nyt muista tarkemmin lol).
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Noora » 17.03.2021 14:07

Jees, lähetin sulle yksityisviestin, mutta en oo varma lähtikö se, kun se on vasta mun toinen viesti, minkä lähetän täällä :oops: Mutta sano jos ei tullut perille, niin katon sitä, että mikä oikein vaivaa!

Ja tosiaan sinkkulistaan Mustikalle kelpaa leikki-ikäinen-lähes täysikasvuinen, koska nopeastihan mä sen sitten kirin kiinni :3
Kuva
Noora

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina