Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Kasa » 29.09.2020 20:01

Patukka kirjoitti:Ihihii tuli vaan se olo et pakkohan mun on jotain Untuvasta ja Ennustuksesta kirjottaa kun siellä Lapissa on niin kauniit värit ja kaikki...

^Wehee, just kirjoittelin omaankin ruskareissutarinaani pienen Ennustus ♥ Untuva -kohtauksen. ,-3

Vesalle kaavailin puolestaan sellaista et hän iskee koulussa silmänsä flirttailevaan Cindyyn ja ihastuu tähän. Sit Vesa yrittää hieman kömpelösti tehdä Cindyyn vaikutuksen ja tuppautuu väkisin tämän seuraan yms. Vesa ei kuitenkaan ole yhtään Cindyn tyyppiä (+ Cindylle on jo muut kumppanisuunnitelmat muutenkin) joten Vesan tunteet jää yksipuolisiksi.

Mullon romanssi/pentusuunnitelmia myös jo yhdelle Quzin ja Kinuskin pennulle, mutten taida puhua niistä mitään vielä tässä vaiheessa ku menee ehkä hieman asioiden edelle. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 30.09.2020 07:36

Hei voitsä Kasa lähettää taas yksäril miten oot ajatellu sitä Ennustusta ja Untuvaa edistää? :) ois kiva tietää vaik en ehk pysty viel kirjottaa ihan siitä xD
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 30.09.2020 14:17

Joo no voinhan mä jotain suunnitelmiani selitellä vaikkei niitä paljon olekaan. .-D Laittelen yksäriä tulemaan!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 27.10.2020 16:28

Hups, tekeillä olevaan läksiäistarinaani on tullut jo kaksi Ennustus x Untuva -kohtausta, ai mitennii paritan heitä liian innoissani..? x-)

Joo Patu, ennenku edes kysyt nii voin taas lähetellä kyseiset tekstipätkät sinulle ennakkoon luettavaksi. .--D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 27.10.2020 16:45

Ehheh, kiitti.. :roll:
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Noora » 16.11.2020 12:38

Moi ihmiset muaki näkee.
Tosiaan mulla on useamman kissan rakkauselämä aikaisten auki, tosin Rellan kolmoset on kyllä liian nuoria kaikkeen, mutta kaipa niillekki vois jotain alustavaa suunnitella xD. Eli niillekki saa jotain ehdottaa jos vaa haluaa :lol:
Tosiaan Mustikka ja Vattu kaipailis kyl jotakin romanssisuunnitelmia, kun ne alkaa jo piakkoin olla aika vanhoja, tai no, vanhoja ja vanhoja, haha. Joten jos kellää ois heittää jotain sopivaa kissaansa kummalle vaan, ni ehottakaa vaan rohkeesti, en mä ketään syö, mutta maistaa saatan :twisted: Ois tosiaan kiva sitten suunnitella sitä romanssia vaikka yksityisten viestien puolella ja nii, jotta sais mielenkiintosii twistei siihen ehkäpä.
Viimeksi muokannut Noora päivämäärä 19.11.2020 22:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 19.11.2020 11:02

Minulta löytyy tuo Vesa, joka olisi aika samaa ikäluokkaa Vatun kanssa + heidän nimien alkukirjaimetkin sopisi yhteen, hehe. ,->

Penturomansseista voi tosiaan olla hieman aikaista puhua, mut kun iteltäkin noita uusia pentuja löytyy niin Xiwawa-poju voisi olla kiinnostunut jommasta kummasta Rella-tytöstä, ehkä Rubysta kun molemmat ovat luonteeltaan rämäpäitä? x-) Enkä tietenkään ehdota tätä vain siksi että haaveissa olisi jossain vaiheessa saada omistukseeni punainen pentu, ehh. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Noora » 20.12.2020 08:22

Ääääh, arvaa vaan oonko unohtanut vastata kaiken koulukiireen keskellä? Onneks toissapäivänä alkoi loma, joten nyt pitäs sitten olla enemmän aikaa kisuleillekin.

Mutta tosiaan Vesa ja Vattu sopii, varoitan vaan, että en oo ihan 100% tahdonko hankkia Vatulle pentuja, ettei tuo sukupuu nyt ihan mielettömäks paisuis :oops:
EDIT Tajusin just että Vattu ja Vesa on samassa sukupuuta, joten mites?

Ja tuo Xiwawa ja Ruby käy mulle myös, täytyy kyllä kattoa vähän miten niiden iät sitten lähtee nousemaan ja niin, ainoo harmi että mun AamuGaku sukupuu yhdistyy sitten siihen jättisukupuuhun. Tähän vois tosiaan olla kiva saada jotain draamaa, koska virtuaalidraama on kivaa, mutta IRL elämän draama ei haha :lol:
Kuva
Noora

ViestiKirjoittaja Kasa » 20.12.2020 19:31

Eikait tuo sukupuu ole esteenä kun Vattu ja Vesa eivät kuitenkaan keskenään ole lähisukulaisia? Ja mulle käy hyvin jos heille ei tule jälkikasvua (<- tää oli itse asiassa alun perinkin suunnitelmani Vesalle). Siinä kohtaa tuo sukupuuasia kävisi kyllä hieman monimutkaiseksi jos Vatun ja Vesan pennut pitäisi sinne merkata. .-DD Mut tietty keksin sit jotain jos tuletkin vielä toisiin aatoksiin.

Juuno ainakin Xiwa ja Ryby ovat toistaiseksi samassa ikävaiheeessa. Jäin miettimään tota draamaa ja mietin et jos Quzilla tai Nellalla ois jotain sitä vastaan että heidän pennut seurustelisi keskenään ku kaksikon välit on aiempien Kinuski-Quz-Nella-kolmiodraamojen myötä hieman kireällä, ja sit he purkaisi sitä kontrolloimalla pentujensa asioista ja kieltäisi näitä tapaamasta toisiaan. Tai sit ku Xiwawa on noiden tyttökissojen perään nii Ruby voisi sitten siitä kokea mustasukkaisuutta. Tai jos sinulla on jotain muuta mielessä niin kerro toki. ,-)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 11.02.2021 13:43

Tulpe saavuttaa pian lähes täysikasvuisen iän, joten nyt ois hakusessa joku samaa ikäluokkaa olevaa poikakissaa hänelle kumppaniksi!
Mulla on muutama ehto: Haluan Tulpelle onnellisen parisuhteen, häät ja tietenkin pentuja, joten varautukaa tähän. .-D
Kirsikka, kaupittelit tarinakeskustelussa aiemmin Kuulaa/Rioa, voiskohan jomman kumman vihreän pojan ja Tulpen välille kehkeytyä jotain? Kuva
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina