Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Odessa » 11.08.2020 15:18

Kasa kirjoitti:Okeii, jos siis teille Ode & Noora kummallekin käy nii jospa tuo kolmiodraama menisi sitten muotoon Kinuski + Quz !

Sopii mulle! Haluun Kinuskille jo pentuja! Koska en tiiä miks, haluun vaan pentuja! Tulee testaukseen, Kinuskin vanhemmuus! (Juu, se on 0/10000000000, ihan varmasti unohtaa ne muutamaksi viikoks ulos leikkimään XD)
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 11.08.2020 18:28

Apua. xD <3 Kuinkas pian ne pennut laitetaan alulle, nyt hetikö? .-D Tää tieto tuli vähän yllättäen, jotenki aattelin että Tulpe ois kissoistani seuraava jolle syntyisi jälkasvua, mut eipä hätiä, järjestelen mun tarinapläänit sellaiseen vaiheeseen et kyl johonkin väliin yksi pentue saadaan mahdutettua. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 12.08.2020 11:25

Kasa kirjoitti:Apua. xD <3 Kuinkas pian ne pennut laitetaan alulle, nyt hetikö? .-D Tää tieto tuli vähän yllättäen, jotenki aattelin että Tulpe ois kissoistani seuraava jolle syntyisi jälkasvua, mut eipä hätiä, järjestelen mun tarinapläänit sellaiseen vaiheeseen et kyl johonkin väliin yksi pentue saadaan mahdutettua. .-D

Heheh, ei siis mikään pakko, ideointia vaan, ideointia vaan... :-D
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 12.08.2020 19:01

Eiku kyl pentusuunnitelmat kuulostaa hyviltä, oon vaan (taas) tarinoissani sen verran jäljessä et menis tyyliin pari kuukautta ennenku saisin aiheesta kirjoiteltua. .-D Mut ei siin siis mitään, pentuilu käy kyllä sit heti kun sinulle/Kinuskille sopii ja voin sit kirjoitella siitä omassa hitaassa tahdissani. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Noora » 12.08.2020 19:32

@Kirsikka nii mitäs mieltä oot, heh?
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Odessa » 13.08.2020 07:45

Tota oottakaas nyt oottakaas nyt! Mun pitäis nyt saada yks pitkäks muodostunut tarina valmiiks, jolla saan ehkä kokemusmittareita nostettua! Muttaaaa, sen piti olla lyhyt tarina, eipä ookkaan enää.... MIKS EN ENÄÄ OSAA KIRJOTTAA MITÄÄN KUVAILEMATTA NIIN PALJON?! HALUUN OSAA KIRJOTTAA TAAS LYHYITÄ TARINOITA!!!!

(Lähetin tänne koska siihen liittyy Kinuski ja Quz myöskin, ja Kinuskin upee laatikkoreissu XD)
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 14.08.2020 14:05

Multa on aina puuttunut lyhyiden tarinoiden kirjoittamisen taito, mitä suotta rajoittamaan kun voi jaaritella? xD Lukiossa äikänope kehotti mua haastamaan itteni ja kokeilemaan kerrankin annettujen sanamäärien sisällä pysymistä (kirjoitin aina niistä yli) mut ei pysty. Toinen kirjoittamisongelma on etten tee sitä mitä pitäisi, eilenkin oli tarkoitus viimeistellä synttäritarina mut kirjotinkin kerhotarinan (jota ennen tulee vielä 2-3 tarinaa, eli ei kovin ajankohtaista). .-D Hmm, pitäis varmaan tehdä tarina/kirjoitushöpinöille oma keskustelu!

Pysyäkseni jotenkuten aiheessa avaudun vaikka tarinapulmastani, sillä tulevassa koulutarinassa Untuva tarvii lohduttajaa ja nyt en osaa päättää laittaisinko siihen rooliin Capin vai Ennustuksen. Kaavailin alun perin et Untuvalla olisi ensin tunteita Capia kohtaan mut nyt mietin skippaisinko sen suunnitelman kokonaan ja kirjoitan vaan suoraan Untuvasta ja Ennustuksesta... Ehkä päädyn jälkimmäiseen ihan vaan siitä syystä että se säästää aikaa. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Patukka » 14.08.2020 14:20

Okei, mulla on vielä kesälomatarinakin kesken nii eheh..
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 14.08.2020 14:25

Noora kirjoitti:@Kirsikka nii mitäs mieltä oot, heh?

Se CindyxElmo olis aika hauska pari :D juu, se olisi mielenkiintoista... x) uijui
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Noora » 14.08.2020 14:45

Kasa kirjoitti:Hmm, pitäis varmaan tehdä tarina/kirjoitushöpinöille oma keskustelu!

Ööö me niinku todellakin tarvitaan paikka mis voi höpsitä tarinoista ja kirjotuksista :twisted:

Ja Kirsikka, Cendy tai Endy, ihan kummin vaan haluut (lol) sopii mulle :-D Nyt pitää vaan ryhtyy suunnittelee miten Cindy ottaa Elmon kiinni iässä ja mist kaikki lähtee!!
Kuva
Noora

EdellinenSeuraava

Paluu Mourupulina