Tarinaturinaa

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Tarinaturinaa

ViestiKirjoittaja Kasa » 15.08.2020 14:48

Tämmöisen keskustelun perään kyseltiin, elikkä täällä jutustellaan kaikkea mahdollista hoitotarinoihin ja niiden kirjoittamiseen liittyvää! Voit esimerkiksi juoruilla etukäteen tulevien tarinoidesi juonikuvioita tai jakaa työn alla olevista tarinoistasi paljastuksia esimerkiksi #satunnainen virke tarinastani tai #viimeisin virke tarinastani -tageilla. Myös yleinen keskustelu kirjoittamisesta soveltuu tähän osioon.

Itellä on synttäritarina työn alla ja oon varmaan viikon ajan luvannut itselleni viimeistellä sen julkaisukuntoon mutten tunnu koskaan saavan aikaiseksi. .-P Haluisin kuitenkin saada sen pian pois alta jotta pääsen kirjoittamaan näytelmätapahtumatarinaa nyt kun se olisi ajankohtaista - tosin suunnittelemani julkaisu-aikataulun kannalta asialla ei ihan hirmuinen kiire ole kun etenen yksi tarina / kuukausi -rytmillä tällä hetkellä.

Tarinoiden julkaisu-aikatauluni:
Elokuu: Synttäritarina
Syyskuu: Koulutarina
Lokakuu: Näytelmätapahtumatarina
Marraskuu: X-tapahtumatarina
Joulukuu: X-tapahtumatarina/kerhotarina??
jne

Nytku tuota listaa kattoo pitäisi ehkä pikkasen kiristää tahtia jos en halua vielä ensi vuodenkin puolella kirjoitella rästitarinoita, voih. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Tarinaturinaa

ViestiKirjoittaja Noora » 15.08.2020 16:20

MUHAHAHAAA JES :twisted:

nomut mulla pitää kiirettä kanssa mun tarinoiden kaa.

Tarinoiden julkaisuaikataulu
Elokuu ~ pari Cindyn pääosatarinaa, kahvilakeissitarina, leivontatarina ja kirjastotalossa ja jos ehtii myös näytelmätarina
Syyskuu ~ pentutarinoita (mitäsmitäs), Nellan päiväkirja, koulutarina x2, näytelmätarina (jos ei ehtiny viime kk)
Lokakuu ~ Nooran (ja mun) synttäribiletarina, koulu- ja kerhotarina, Nellan päiväkirja

Jee, pidemmälle en oo suunnitellu vielä (:
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Patukka » 16.08.2020 11:29

Jeih

Mun tarinahöpöt:
Elokuu: kesälomatarina (öhöh myöhässä) ja toivottavasti myös koulutarina
Syyskuu: koulu/kerhotarinaa varmaan, Melodeen romanssi käyntiin ja Untuennusta varmaa eteenpäin myös
Lokakuu: Samoja höpinöitä, tapahtumatarinoita (jos tulee) yms.

Ööö mulla siis on toi kesätarina työn alla ja sit näitä muitaki oon miettiny ja sillee mulla on vaan se ongelma et asioihin ryhtyminen on se käsite jota en vaan tunne koska en vaan onnistu menemään sinne koneelle ja alkaa kirjottaa sitä tarinaa. :roll: :roll:
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Odessa » 16.08.2020 13:13

Tarinanteko & julkaisuaikatauluni, & muita aikatauluja

Tammikuu
Tarinat
- Kinuskin ja Quzin (+Tulpeen) ravintolareissu
- Kinuskin ja Quzin pennut
- Ehdottomasti joku joulutarina!
- Markkinatarina
Muut
-

Helmikuu
Tarinat
- Alienejen läksiäiset
- Kesän (ups, vähän jääny) uintireissutarina valmiiks vihdoin! (Simssiliinin ja Nooran porukoiden kanssa oltiin)
- Sellanen kuntosali tarina
- Alienpennut höpöttää
- Kíŋüškín blogi
Muut
-

Värien merkitykset:

ei vielä aloiteltukkaan
vähäsen jo aloteltu
työnalla!
done, varastossa!
done!
done! lähetetty!
Viimeksi muokannut Odessa päivämäärä 25.01.2021 08:25, muokattu yhteensä 7 kertaa
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Noora » 16.08.2020 13:43

Odessa kirjoitti:- Kouli

Kouli lollol

Mut joo arvatkaa kuka alotti syyskuun Nellan päiväkirjan kirjottamisen vaik ois vaikka ja mitä muuta kirjotettavaa m i n ä
Kuva
Noora

ViestiKirjoittaja Kasa » 16.08.2020 14:30

Odessa kirjoitti:Yritän saada sen uintireissutarinan tehtyä, joka on vielä rästissä (se kun Simssiliinin ja Nooran väen kanssakäyntiin uimalassa (muuten teidänkin kulut menee mun piikkiin! Älkää turhaa maksako, kun mulla se lahjakortti sinne on, niin mihin muuten saisin käytettyy 50 penniä uimahalliin?!))

Muistelen maksaneeni jo omat kulut tarinan julkaisun yhteydessä nii ainakaan pääsylipuista ei tarvi pulittaa kissojeni osalta, mut jos haluut vaikka tarjota heille jotain jäätelöbaarin herkkuja ni se kyl käy! .-3

Huh kun teillä kaikilla on paljon suunnitelmia, pitäisi varmaan itsekin koittaa ryhdistäytyä kirjoittamisen suhteen. .-D Oikolueskelin äsken synttäritarinan ja se näyttäisi olevan julkaisukunnossa, seuraava ongelma onkin etten jaksa kopioida ja liittää sitä tänne foorumille. xD
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 27.08.2020 12:23

Kasa kirjoitti:Elokuu: Synttäritarina
Syyskuu: Koulutarina
Lokakuu: Näytelmätapahtumatarina
Marraskuu: X-tapahtumatarina
Joulukuu: X-tapahtumatarina/kerhotarina??
jne

Pientä päivitystä tänne:

Synttäritarina valmistui suunnitellusti (jeij) ja nyt sain hullun ajatuksen et yrittäisin kirjoittaa näytelmätarinan vielä tämän kuukauden sisällä, ja jos jotenkin kykenisi kuitenkin vetämään kaksi tarinaa / kuukausi -rytmillä ainakin elo-lokakuun ajan niin pysyisin edes jotenkin ajantasalla haluamallani tavalla. Voi kyllä olla et homma kaatuu heti koska en ole vielä aloittanutkaan näytelmätarinaa. xD

Uusi suunnitelma:
Elokuu: Synttäritarina - OK!, Näytelmätapahtumatarina
Syyskuu: Koulutarina, X-tapahtumatarina (sis. Quz & Kinuski ravintolassa)
Lokakuu: X-tapahtumatarina, kerhotarina
jne
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 27.08.2020 13:17

Odessa kirjoitti:Tarinanteko & julkaisuaikatauluni, & muita aikatauluja

Elokuu
Tarinat
- Kinuskin romanssi seikkailu mikälie tarina Done!
- Ehkä joku koulu/kerhotarina Done käytännössä, sillä ainakin tuli läksyjä tehtyä yhdessä tarinassa
- Yritän saada sen uintireissutarinan tehtyä, joka on vielä rästissä (se kun Simssiliinin ja Nooran väen kanssakäyntiin uimalassa (muuten teidänkin kulut menee mun piikkiin! Älkää turhaa maksako, kun mulla se lahjakortti sinne on, niin mihin muuten saisin käytettyy 50 penniä uimahalliin?!))
Muut
- Forkkakaapin edistystä!!! työn alla!
- Pistarit Done!

Syyskuu
Tarinat
- Koulu/kerhotarina
- Sellanen kuntosali tarina työn alla jo vähän
Muut
-

Lokakuu
Tarinat
- Eläintenpäivätarina?
Muut
-

Marraskuu
Tarinat
-
Muut
-

Joulukuu
- Ehdottomasti joku joulutarina!

Päivittelyä!
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 30.08.2020 13:04

Oon jopa yllättävän hyvin saanut kirjoiteltua tota näytelmätarinaa, TOSIN itse näytelmään asti ei olla vielä edes päästy ku oon vaan jaaritellut siihen alkuun kaikkea muuta. xD
Mut ties vaikka sainkin sen valmistumaan tässä parin päivän sisällä!

(Todennäköisesti en, koska jään aina suunnittelemastani aikataulusta jälkeen...)

Edit: MitäihmettäsainjopasentarinantänäänvalmiiksWOW!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Uaaaarghhhh

ViestiKirjoittaja Patukka » 07.09.2020 14:34

Luitte aivan oikein: Uaaaarghhhh

Uaaaarghhhh koska MINÄ. OLEN. AIKAANSAAMATON. VÄTYS.

Siis joo, en oo saanu nyt vähään aikaan tarinaa ulos ja inspii on mut en vaan jaksaaaaaaa...
tällä hetkellä se johtuu siitä, et oon kipeeee ja tosi väsyny mut siltiiiiii.

Mä yritän nyt lähiaikoina saada ainakin kesätarinan (äh, sekin on vielä kesken...) ja sitte koulua ja sitte jotain alienkamaa kun nehän lähtee ihan kohta.

Tässä saattaa kyllä käydä niin, että joudun tunkemaan alienin lähdön ja muut tapahtuman siihen kesätarinaan, kun en ehdi kirjottaa muuta ennen kuin niistä tapahtumista on puoli vuotta aikaa...

Tää oli siis tällainen typerä vuodatusviesti, jota ei ole tarkoitettu kenellekään ja halusin nyt vaan purkaa johonkin (eli ilmeisesti tähän viestiin) mun raivoa itteäni kohtaan. Ja nyt, yritän edistää mun tarinoita.
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

Seuraava

Paluu Mourupulina