Kissojen kumppanijuttuja

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Kasa » 10.05.2026 15:34

Noora kirjoitti:Vattu ja Vesa on mun mielestä myös edelleen ok! Kirjoitin heistä hiukan uusimpaan tarinaani :3

^Okei, eli pidetään siis edelleen kiinni Vattu + Vesa -suunnitelmasta! Alan vähitellen tarinoissa kääntämään Vesan yksipuolista Cindy-ihastusta pois ja tilalle nousee kiinnostus Vattuun. .-3

Noora kirjoitti:Viimesimmässä tarinassa hieman työnsin ehkä Cindy/Xiwa, mutta kerro mulle vaan mielipide heistä. Cindystä oon nyt vähän kirjoittanut semmosta flirttiä, joten voin pistää hänen ”ihastumisensa” (jos sen edes voi sellaiseksi luokitella) sen piikkiin xD. Oho, nyt vilkaistuani parilistaa Cindy oli paritettu jo Elmon kanssa. Mulla ei oikeastaan ole minkäänlaista muistikuvaa tilanteesa, mutta vissiin oli silloin kun Kirsikka vielä hoisi. En oikein osaa sanoa tästä haha, Cindy ja Elmo ovat tosi erilaisia, vaikka tsekattuani ikäeroa ei onneksi oo paljon.

^Joo muistan teitin suunnitelman teettää lisää uniikkeja hoidokkeja kun kaksi erikoisturkkiväristä kissaa hankkii jälkikasvua. .-D Voit vielä rauhakseltaan miettiä lähteekö Cindy mieluummin Elmon vai Xiwan (vai kenties jonkun ihan muun haha) matkaan. Mutta siis mun puolesta Cindy + Xiwa on myös ok (miten heidän nimet kuulostaakin niin yhteensointuvilta putkeen sanoessa??!) Tai jos heillä on vain lyhyempi juttu ja Cindy päätyykiin Elmon luokse niin semmoinenkin järjestelmä tietty sopii. .-D

Äws, surku kyl kun kivanoloiset paritussuunnitelmat Wii + Toby ja Xiwa + Ruby kariutuvat ikäeron takia. .-/

Ajattelin alkaa noiden ajankohtaisten koulutapahtumien (risteily & pesismatsi) myötä laittaa vihdoin Tulpen ja Capin romanssia alulle! Sitte jotta saadaan Cap adoptoitua Untuvan pitäisi hankkia mysteeripentueensa, jonka jälkeen on vihdoin C-kissa vuorossa. Sit vaan näille häät ja pentuja ja Tulpen kivikkoinen rakkauselämä jää viimein taakse hänen löytäessä välittävän kumppanin. <3

Sit jo nyt aikasteen aikaisessa vaiheessa varaudun jo parittamaan myöhemmin Ystiksen ja Zaran, varmaan helpoin niin kontrolloida että pari pysyy samanikäisenä kun omistaa itse molemmat kissat. xD Vaikka toki olen heidän suhteen myös avoin muille ehdotuksille (esim. Ruby ja Ystis ois niiin nätti punapinkkipari äää♥) mutta ehkä vielä tässä pentuvaiheessa teen kuten Noora ja annan nuorison olla toistaiseksi vielä odotustilassa, näkee sitten heidän kasvaessa millaista tarjontaa silloin onkaan saatavilla!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Kissojen kumppanijuttuja

ViestiKirjoittaja Kasa » 13.05.2026 14:50

Aaaws, oon nyt kirjoitellut Tulpen ja Capin romanssista ja he on kyl niin<3 En oo tosin uskaltanut käydä adoptiosta tarkistamassa Capin tänhetkistä ikää, et toivottavasti ikäero ei nyt ole ihan kauheen paljon.. XD Suunnitelmissa kyllä olisi tyyliin sitten kun molemmat saavat kakkosluokan suoritettua ostaa Tulpelle iänvähennysjuoma ja Capille iänlisäysjuoma, josse yhtään tasais tilannetta.

Ja samaan tarinaan tulossa myös pätkä UntuEnnus-juttuu, ja he nyt on aina nii söppänii wäää. x3
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Edellinen

Paluu Mourupulina