Kuka kissoistani on suosituin?!

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Kuka kissoistani on suosituin?

Quz
0
Ei ääniä
Ruu
1
25%
Stiina
0
Ei ääniä
Tulpe
2
50%
Untuva
1
25%
Vesa
0
Ei ääniä
Wiipeli
0
Ei ääniä
Xiwawa
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 4

Kuka kissoistani on suosituin?!

ViestiKirjoittaja Kasa » 23.06.2020 16:06

Laitanpa pystyyn pienen kyselyn, jossa saatte kertoa, kuka hoidokeistani erottuu tarinoistani mielenkiintoisimmalla tavalla tai on jostain muusta syystä jäänyt parhaiten mieleenne. Vastaustaan voi myös halutessaan perustella.

Muutkin hoitajat voivat halutessaan luoda vastaavanlaisen äänestyskyselyn omilla kissoillaan. .-)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Kuka kissoistani on suosituin?!

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 29.06.2020 10:40

Noh, tämä oli vaikeaa päättää, koska käytät kissojasi hyvin tasaisesti :D

Mutta voittajakseni päätyi Untuva!

Vaikka poika on hiljainen puhekyvyttömyydensä ja ujoudensa takia, hän silti jää päällimmäisenä mieleen tarinoistasi! Huomioit häntä kauniisti, ja Untuva on yksi suosikkikissojani! Rakastan Untuvaa ja voisin mielelläni ottaa hänet hoidokikseni! (En kyllä aio sinulta sitä varastaa, hehe!)

Untuva on söpö ja jestas, se on jo leikki-ikäinen! :0

Myös ehdokkaalla ollut kissasi oli Tulpe. Ihana kissa!

Tässä oli siis perusteluni valinnastani! :3333 Odotan innolla jatkoa tarinoillesi!

Ps mä oon lukenu melkein kaikki mourusäiliösi tarinat! :3 (Ja ei tietenkään unohdeta Fikua joka oli myös mukana tarinoinnissa aiemmin :D) Ihania tarinoita! Mitterilove, Nicklove, Oililove, Tulpelove, Untuvalove ;3
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Kasa » 29.06.2020 14:52

Oi miten kivan kommentin oot kirjoittanut, kiitos paljon Kirsikka! .-3

Mukava kuulla että Untuvasta pidetään, hän on itellenikin tärkeä ja ns. "terapiakissa", sillä olin pienenä superujo ja olen ajatellut käsitellä Untuvan kautta vanhoja traumojani, ikään kuin uudelleenkirjoittaa joillekin kokemuksilleni onnellisemman lopun tai jotain sinne päin. x-p

Haha, Tulpe on myös tempauksineen hauska ja teinkin hänestä vastapainoksi täyden Untuvan vastakohdan! Alun perin toivoin Quzille ja Ruulle poikatyttö-kaksosia, joista toinen olisi ollut puhelias ja toinen hiljainen ja heidän nimensä olisivat olleet Tupe ja Ulla, mut noppa päätti vähän muuttaa suunnitelmiani mut väliäkö sillä, pääasia et sain lopulta haluamani luonteiset kissat. Enkä tiiä miks jäin tarinoimaan tällaista kulissien takaista tietoa mikä ei edes liittynyt mihinkään. .-DD

Kiitos hirmusti tarinakehuista, (täytyy toimittaa sana myös Fikulle!) kiva että oot tykännyt lukea ja ihana toi lopun loverivi.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 07.08.2020 08:25

Musta tuntuu että kirjotan eniten sun kissoista Quzista, muuutta ehkä silti valikoitui mulla Tulpe.

Quz on hyvä tyyppi random sekoiluun, jaaa Tupetta oon kyllä esim sesonkisähläilyissä käyttäny, muuutta joo ei mitään hajuu, selitän täs vaan jotain mutta juu
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 09.10.2020 15:30

Kiitos sinullekin Odessa perustellusta vastauksesta kyselyyn! Jotenkin on jännä kuulla että Tulpesta pidetään näin paljon, sillä olen yrittänyt tehdä hänestä välillä hivenen ärsyttävän ylidramaattisen päällepäsmärin. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 16.11.2020 13:58

Huomhuom, lisäsin uusimmat kissani äänestysvaihtoehtojen joukkoon, mikä nollasi jo tulleet ääneet, joten nyt saatte tilaisuuden äänestää uudelleen!

Aiemmassa äänestyksessä Ruu, Stiina, Tulpe ja Untuva saivat kaikki yhden äänen ja Quz oli yksinään nollilla, katellaan miten äänet jakautuu tällä kertaa. .-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Paluu Mourupulina