Mourunen

Keskustelua Mouruposkeen liittyvistä aiheista.

Mourunen

ViestiKirjoittaja Kasa » 25.03.2021 16:05

Tämä keskusteluosio on tarkoitettu hoitolan lehteen liittyvään pulinaan. Voit esimerkiksi jättää palautetta ja kommentteja aiemmista numeroista tai kertoa uusista ideoistasi Mourusta koskien! Täällä voi myös suunnitella vaikka uusia palstoja, mutta muistakaa että varsinainen lehteen tuleva sisältö lähetetään ylläpitäjälle yksityisesti viekun tai foorumin yksityisviestien kautta.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Mourunen

ViestiKirjoittaja Kasa » 25.03.2021 16:30

Kuva
Mourunen 14 on nyt julki!

Oon vähän kiireessä joten en ehtinyt vielä oikolukea lehteä, toivottavasti sinne ei jäänyt mitään suurempia virheitä. Lisään myös palkkiot myöhemmin! c-.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 25.03.2021 21:07

Oiii! Ihania piirroksia kaikilla Mourusessa! Ja Kasa, aika hieno sarjis :lol: No mutta oikeesti tykkäsin siitä! Eikä se yhtä karmeeta kynänjälkeä oo kun multa tulis!

Luin tota lehteä yht varmaan tunnin! Ja jätin silti lukematta mun oikolukemattoman sesonkisähläilyn! (Siis joo just pituudesta en oikolukenu, niinkun en suurinta osaa mun tarinoistakaan :oops: :lol: :roll: )

Toi Ruun ruoka-arvostelu oli kiva! Ihanan keväinen!

Hauskoja unia teillä! Mulla on aika vähän kunnon hauskoja unia, ja lähiaikoina en kyllä unia oo nähnykkään! :o Mun unet koostuu lähinä jostain ihan epärealistisesta, kuten dinosaurusten pakoon juoksusta kalliolle, ja sit tuntuu että tipun kalliolta, ja tipun oikeesti sängystä ja herään siihen :lol: Mä en yhtään kyllä osaa selittää unia! :cry:

Hah jee! Winnie pääs testeriks! Mä olin meinaan just sumplinu sen sillain, että Winnie on Piparin kanssa testeri, kuten ehkä huomasitte Winnien vikasta kommentista! ;) :D :) :3

Ihana kansi muuten! Sen vielä just unohdin!
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kasa » 26.03.2021 19:48

Kiitos kivoista kommenteista sarjista ja Ruun ruoka-arvostelua koskien! ♥

Kommentoinpa minäkin muutaman sanasen lehden palstoista:
-Testerin nimi pitäisi muuttaa Säätämispalstaksi, kissat eivät tunnu ottavan testejä kovin vakavasti (mikä on vaan hyvä). .-D
-Tykkäsin miten Aamun säässä kerrottiin säiden lisäksi muuttolintujen palaamisaikataulusta ja varoiteltiin talviunilta heräilevistä karhuista!
-Sesonkisählyissä suosikkini oli Nooran kissojen Macarena-sisääntulo, trapetsi-simänkääntötemppu-esitys, tulipalon katsojaluvut sekä kissojen sokerihumalapärinät. .-DD
-Erityisylistus Patukalle tämän lehden horoskooppien kirjoittelusta!
-Komppaan vielä Odessaa, tosi nättejä ja ihanan värikkäitä piirroksia luovuudenpurkauksissa! .-3
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Kasa » 31.01.2022 20:53

Kuva
Mourunen 15 on nyt julki!

Lehdestä voi jättää kommenttia tähän keskusteluun. .-) Mikäli et ehtinyt lähettää lehteen tulevaa palstaa voidaan se julkaista sitten seuraavassa lehdessä, eli työsi ei mene hukkaan!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Paluu Mourupulina