Soma pikkuinen!

Täällä informoidaan hoitolan ajankohtaisista uutisista, kuten järjestettävistä tapahtumista ja kilpailuista sekä muista päivityksistä.

Soma pikkuinen!

ViestiKirjoittaja Kasa » 15.09.2020 12:52

Kuva
Pitkästä aikaa hoitolassa on syntynyt uusi pentue!

Kuva Kirsikan hoidokki Shira ja adoptiossa majaileva Dean saivat täydennystä perheeseensä tänään kello 13:47, kun Shira synnytti terveen vauvapennun! Kerrankin raskauspalvelun ennustukset näyttivät pitäneen paikkansa, sillä odotuksien mukaisesti syntyi yksi tyttöpentu. Pikkuisessa on havaittavissa selkeästi enemmän äidin näköä. Tässä esittelyssä uusi perhe:
Kuva KuvaKuva
Vasemmalta lähtien: Shira, tyttövauva, Dean

Kuva Kuten ennenkin, Mouruposki lahjoittaa Kirsikalle muutamia tuotteita avustamaan pentueen hoidossa. Tällä kertaa mukana on myös uniikki tutti, jota ei Marketissa myydä. Paketti sisältää nämä tuotteet:
Kuva KuvaKuva

Kuva Kirsikka saa päättää, pitääkö hän pennun itsellään vai antaako sen jollekin muulle hoitajalle. Ylijäävät pennut siirretään luonnollisesti adoptioon. Lisäksi Kirsikka saa päättää kissan luonteen, nimen ym. tiedot, jotka lähetetään Vieraskirjaan yksityisellä viestillä.

Paljon onnea! Tässä kirjoituksessa myös muut voivat onnitella tätä älyttömän suloista uutta perhettä!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Soma pikkuinen!

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 15.09.2020 15:01

Jes. JES!!!

Mä oon niin onnellinen tytöstä ^^

Ja kiva kun on äitinsä näköinen että kun Shira kuolee tytär jää ja en unohda Shiran läsnäoloa ^^

Jiihaaa! Mä laitan nyt tietoja ^^
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

Re: Soma pikkuinen!

ViestiKirjoittaja Kasa » 15.09.2020 16:09

Hahajep, kiva et sait vihdoin sen kauan odotetun tyttöpennun! Onpa ihana näkemys miten äidin ja tyttären samannäköisyys pitää aina yllä Shiran läsnäolon. .--3
Meen lisäämään pennun tiedot ->
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Paluu Blogi