Kirjoittaja Kasa » 19.09.2021 15:12
Päivä 27: Kilpailun päätös
Kissojen edistyminen tämän päivän aikana:
Viimeiseksi jäänyt Quz saapuu viimein maaliin, ja muut kilpailijat ottavat hänet vastaan kannustavien taputusten kera. Uni, Melodee ja Xiwawa nousevat palkintokorokkeelle ja saavat hienot mitalit ja muitakin palkintotavaroita. Melkein kuukauden kestänyt kolmiottelu on saatettu päätökseen.
Quz 3+3+1 = 7
Woo, hei tähän loppuun haluaisin vielä udella, mitkä päivittäisistä tehtävistä olivat suosikkeja/inhokkeja, entä tuntuiko päivittäin vaihtuva tehtävä liian tiukalta aikataululta? Voin sitten huomioida vastauksianne mikäli jotain vastaavanlaista tapahtumaa järkkäisi joskus toistekin, ehkä jollain muulla kuin urheiluteemalla. .-)
Muuta loppulöpinää: Lähdin laatimaan tapahtumaa siltä pohjalta että ajattelin monivaiheisen kilpailun olevan mielenkiintoisempaa kuin jos vain suoraan arpoisin voittajat, ja jotta kaikki ei olisi pelkästään arpaonnesta kiinni liitin mukaan myös päivittäiset tehtävät, jolloin hoitajilla oli itse mahdollisuus vaikuttaa kissojen suoritukseen. En tosiaan tiennyt miten kauan kilpailu tulisi kestämään, ja sanotaan vaikka niin että ensi kerralla otetaan vähän pienempi askelmäärä kuin 300 ettei homma veny taas yli kolme viikkoiseksi. .-D Ylläpidon näkökulmasta kisa ei ollut mitenkään liian aikaavievä, sillä olin laatinut suurimman osan tehtävistä etukäteen valmiiksi, pari kertaa taisi olla että aamulla piti äkkiä keksiä jokin tehtävä. Kiva että jaksoitte tehdä aktiivisesti tehtäviä, olin varautunut siihen että pelaisin tyyliin tapahtuman läpi yksikseni ja puolet tehtävistä jäisi tekemättä, joten kiva että olitte mukana Auri ja Patu!