Ajankohtaista aktiivisuudesta

Täällä informoidaan hoitolan ajankohtaisista uutisista, kuten järjestettävistä tapahtumista ja kilpailuista sekä muista päivityksistä.

Ajankohtaista aktiivisuudesta

ViestiKirjoittaja Kasa » 24.06.2024 15:05

Kuva

Kuva Heippa! Kesäkuu on jo pitkällä, mutten ole lomasta huolimatta vielä ehtinyt osoittaa elonmerkkejä täällä Mourun puolella, sillä olen nimimerkkini mukaisesti pelannut aikas paljon simssiä hehe. ,-D

Kuva Aktiivisuudesta puheen ollen sovimmekin tästä erään hoitajan kanssa jo aiemmin yksityisviestitse, mutta hokasin että olisi varmaan reilua jakaa sama informaatio muidenkin nähtäville. Eli kelvolliseksi mouruaktiivisuudeksi lasketaan tästedes muutama chat/viekku/foorumi-viesti vuodessa. Hoitopaikan pitäminen ei siis edellytä enää säännöllistä foorumille kirjautumista tai tarinointia, vaikka toki tarinoiden julkaisu on enemmän kuin suotavaa! Hoitolan idea on toki edelleen hoitaa ja kasvattaa kissoja, mutta on myös ok ottaa välillä hitaammin. Muistakaa siis käydä aina toisinaan vaikka kirjoittelemassa ajankohtaisista kuulumisistanne chattiin!

Kuva Mourussa mennään tosiaan tällä hetkellä hieman höllemmällä otteella, sillä aikani ei opintojen takia riitä Mourujutuille, eikä laiska ylläpitäjä voi oikein vaatia hoitajiltakaan säännöllistä hoitorytmiä. Ajattelin nyt kesän aikana laatia ja julkaista etukäteen ns. vuoden tapahtumapaketin, joihin liittyviä tarinoita voi sitten halutessaan kirjoitella omiin aikatauluihin sopivissa väleissä. Tähän liittyen tulossa erillistä infoa toivottavasti mahdollisimman pian!

Toivottavasti teillä on mahdollisuus viettää rentoa kesää! .-)
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Ajankohtaista aktiivisuudesta

ViestiKirjoittaja Auri » 25.06.2024 21:11

Uusi blogipostaus! :3 Ihanaa kuulla sulta, Kasa. Oon just viime viikkoina miettinyt että haluan kirjoittaa tänä kesänä tarinan. Pitää ottaa tarinaan sellainen asenne, että kunhan on jotain - ei tarvitse olla hahmokehitystä tai mitään hienoa :D Sellaista pientä slice of life-höttöä.
Auri
Äänekäs mouruaja
Äänekäs mouruaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 02.07.2024 12:16

Kuin myös! <3 On yllättävän vaikea asennoitua rentoon tarinamodeen. xD Tsemppiä kirjoitteluihin, oisi mukava päästä lueskelemaan tarinoitasi!

Itel huomio on tällä hetkellä enempi simstarinoiden edistämisessä, mut voisin toki koittaa jaksaa tänne Mourun puolellekin heittää jotain ku mulla on useempikin tarina valmiina, ei vaan tahdo jaksaa copypastaa niitä tänne. Dx
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Noora » 04.07.2024 00:27

moi ja kivaa kesää kaikille mun puolesta (: itekkään en oo opiskelujen ja muiden juttujen takia oikein jaksanut kirjoittaa mitään. kiva että tehdään hommasta rennompaa niin kukaan ei lennä ihan heti ulos! sattumalta mäkin oon lähiaikoina miettinyt Mouruun kirjoittamista, mutta katellaan nyt mitä tästä tulee :D
Kuva
Noora
Tuottoisa tarinankirjoittaja
Tuottoisa tarinankirjoittaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 07.07.2024 19:02

Heips! Onpas iloista miten porukalla on ollu Mouru mietteissä! .-3 Kumpa ajatuksen voimalla voisi tehdä tarinoita, itel ois sillä tavalla jo kilometritolkulla tekstiä. cx
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 27.10.2024 10:43

Onpa ihana idea, että laitat jatkossa tapahtumat tietylle aikavälille!! Harmi kun missasin noi maalaismarkkinat, vaikutti hauskoilta! Pitää yrittää ehtiä kirjottaa jouluksi jotakin :D Toki rästitarinat pitäis ensin saada kasaan :lol: :roll:
Auttaa kuitenkin tosi paljon, että tapahtumat tulee jo ajoissa tietoon, niin hitaallakin tempolla ehtii kirjailla!

Jee tsemppiä ja kivaa syyyksyä kaikille vastasin kesäviestiin näköjään haha
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

Paluu Blogi