Kirjeitä vaihtareilta

Täällä informoidaan hoitolan ajankohtaisista uutisista, kuten järjestettävistä tapahtumista ja kilpailuista sekä muista päivityksistä.

Kirjeitä vaihtareilta

ViestiKirjoittaja Kasa » 05.06.2022 09:15

Kuva

Postikonttoriin on saapunut läjäpäin kortteja!

Kuva Vaihtarit eivät ole vielä saapuneet, mutta kuulemme heistä ensimmäistä kertaa heidän lähettämien kirjeiden kautta! Kirjeissä vaihtarit esittelevät itsensä ja saamme myös kuulla, mistä eri maista porukkaa on saapumassa. Kirjekuoresta löytyy myös valokuvalla varustettu kortti, joten näemme myös miltä he näyttävät!
Mouruposkeen on tulossa yhteensä seitsemän vaihtarikissaa:

Kuva
Aloha! Uku täällä kirjoittelee, ja jos se ei vielä tullut selväksi olen siis kotoisin Hawaijilta. Olen vasta kolmen ikäpisteen vanha, mutta pienimpia ei pidä milloinkaan aliarvioida! Vahvuuteni on hyvä kielipää ja osaankin puhua sujuvasti englantia, kiinaa ja espanjaa.

Kuva
Moikka! Olen Saana ja asustan Lapissa. En siis tule vaihtoon kovin kaukaa, mutta olen silti innoissani uuteen ympäristöön tutustumisesta! Teidän saattaa olla hyvä tietää tämä jo etukäteen ettette sitten ihmettele, mutta... minun päässäni kasvaa poron sarvet!

Kuva
Halojaa, kuuleeko Maa? Nimeni on Space Rainbow AlienCat, lyhyemmin pelkkä Spicy. Jos nimeni ei sitä jo paljastanut, niin olen siis sateenkaaren värinen kissa, ja vähintään yhtä värikäs persoonaltani kuin ulkonäöltänikin! Asun Kuiperin vyöhykkeellä.

Kuva
Hyytävät terveiset täältä Etelänavalta! Olen Hyun ja tykkään seikkailuista ja hurjista kokemuksista, joten vaihtariksi lähteminen uuteen ympäristöön tuntui minulle sopivalta tekemiseltä! Toivottavasti en sula siellä lämpimämmässä paikassa, hehe.

Kuva
喂! Olen Kueng Kiw Cheng (lyhyemmin pelkkä Keke) ja asun Kiinassa. Tykkään opiskella ja haalia erilaisia ansiomerkkejä itselleni, sillä se kuvastaa osaamistani ja kaikki näkevät älykkyyteni! Toivon oppivani vierailuni aikana paljon kaikkea uutta maanne kulttuurista!

Kuva
Terveisiä täältä virran varrelta! Tai oikeastaan meren, olen nimittäin kotoisin Välimereltä ja nimeni on Vili. Vesi on vahvin elementtini ja toivon että pääsen uiskentelemaan sitten siellä Mouruposkessakin. Olen kova kilpailija ja tykkään tasomerkkien keräilystä. Kuulemiin!

Kuva
Hei! Olen Abigail ja kotoisin Australiasta. Olen 30 ikäpisteinen täysikasvuinen kissa ja tykkään liikkua luonnossa ja metsästää. Hyödynnän metsästyksessä bumerangia, ja voin sitten opettaa sen käyttöä teillekin! Pian tavataan, en malta odottaa!

Kuva Millaisia ajatuksia vaihtarit herättivät tämän perusteella? Aloitko jo laatia lomasuunnitelmia jonkin vaihtarikissan kotimaahan liittyen? Keiden kanssa uskot kissojesi tulevan parhaiten toimeen? Voit myös halutessasi jättää tähän kommentteihin oman kirjeen, jossa esittelet hoidokkejasi! Ulkomaalaisten kissojen on sitten mukavampi saapua, kun he tietävät etukäteen jotain Mouruposkesta. .-) Postin lähettäminen ulkomaille maksaa poikkeuksellisesti 5 penniä postikulujen myötä.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Paluu Blogi