Kesäbingo

Täällä informoidaan hoitolan ajankohtaisista uutisista, kuten järjestettävistä tapahtumista ja kilpailuista sekä muista päivityksistä.

Kesäbingo

ViestiKirjoittaja Kasa » 28.04.2021 13:05

Kuva
Nyt käynnistyy Mouruposken kevät/kesäaiheinen bingopeli, joka haastaa sinut ja hoidokkisi tekemään kesäisiä juttuja!

Kuva
Kuva Useimmille bingon säännöt ovat varmasti tutut, mutta selitän nopeasti pelin periaatteen. Bingossa on siis tarkoitus muodostaa viiden rivin suora joko pysty- tai vaakasuunnassa tai ruudukon halki keskeltä (ks. palkintotaulukon nuolet). Kun saat jonkin suoran valmiiksi tule huikkaamaan tähän keskusteluun BINGO, niin saat riviin merkityn tavaran palkinnoksi!

Kuva Bingoruudukon täyttäminen:
Bingotaulukkoon on merkitty erilaisia aktiviteetteja, joita suorittamalla hoitotarinoidesi yhteydessä saat rukseja omaan ruudukkoosi. Rukseja saa maksimissaan 5 / tarina, eli kaikkea ei voi maratoonata itselleen yhden tarinan aikana. Listaa tarinasi loppuun tekemäsi asiat, jotta YP pysyy varmasti kärryillä suorituksistasi. Bingoa on aikaa pelata 8.8. asti, eli tässä on +2 kuukautta aikaa kirjoitella aiheesta.

Kuva Bingotaulukko on hoitajakohtainen, mutta hoitajat voivat halutessaan yhdistää voimansa: Jos hoitaja A käy tarinassaan eväsretkellä hoitajien B ja C kissojen kanssa, saavat myös B ja C ruksin kyseiseen kohtaan automaattisesti. Vastaavasti olisi kiva, jos B ja C kirjoittaisivat jostakin bingoaktiviteetista A:n kissojen kanssa ja auttaisivat vuorostaan tätä. Kaikista ruudukon kahdestakymmenestä viidestä puuhasta ei siis tarvitse itse kirjoittaa täyttääkseen koko ruudukon. Yhteistöistä kannattaa sopia etukäteen vaikkapa tässä keskustelussa tai chateissa.

Kuva
Kuva Palkintotaulukko:
Bingopelistä jaettavat palkinnot määrittyvät tämän taulukon mukaan. Voit itse päättää keräätkö kokoon kokonaisia rivejä kerralla vai valitsetko tarjonnasta kiinnostavimmat puuhat ja poimit rukseja sieltä sun täältä. Jos pidät jostakin tietystä palkinnosta kannattaa etukäteen katsoa mitä sen saavuttaminen vaatii ja sitten pyrkiä mahduttumaan tarinaan kerrontaa juuri näistä jutuista! Tarjolla on kaikkea kivaa kesäistä:
Kuva Mansikkatyyny
Kuva Jäätelötuutti
Kuva Herätyskello
Kuva Aurinkokoriste
Kuva Tuuletin
Kuva Kukkaruukku
Kuva Marjaisa drinkki
Kuva Appelsiinimehu
Kuva Sateenkaarikuu
Kuva Värikäs tikkari
Kuva Sandaalit
Kuva Kukkahattu

Hoitajien bingorivit:
KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva

Toivottavasti viihdytte bingon parissa!
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

Re: Kesäbingo

ViestiKirjoittaja Odessa » 28.04.2021 13:39

Uu jeejee! Tosi kivan olonen ja kuulonen! Ehdottomasti nyt äkkiä ruveta kirjottelemaan rästitarinat pois niin pääsee kesäiseen meininkiin!

(Ps. Arvatkaas mitä, mulla kohta ruskaretkitarina valmis! Vähänkö oon ajassa! :o :lol: )
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 28.04.2021 15:10

Ui mahtava idea! Voisi yrittää saada ees yksi... yhteistyötä uskallan jopa ehdottaa, haluaisiko kukaan?:)
Kirsikkuuuuuuuuu :3 |•·•|
Kirsikka
Mourubileilijä

ViestiKirjoittaja Kasa » 29.04.2021 12:54

Oi kiva että ootte innoissanne! .-3

Ode, ehkä voisit ujuttaa jotain bingotehtäviä rästitarinoidesikin sekaan? Ruskaretkellä ei ehkä löydy leskenlehtiä, mutta sadetanssi tai eväsretki voisi onnistua ja varmaan moni muukin! .-)

Kirsikka, minä ainakin mielelläni voin ottaa tarinoihin mukaan muidenkin kissoja! Onko jotain tiettyä bingoriviä tai juttuja mistä haluaisit kirjoittaa? c-.

Ite mietin että laitan Vesan seuraavassa soolokoulutarinassa välkällä tutkimaan muurahaisia ja leskenlehtiä, joten ilmoitelkaa jos haluatte koulua käyvän kissanne mukaan! Juhannuksesta voisi olla myös kiva kirjoitella, siihen kylkeen menisi ainakin noita saunomis/rantatehtäviä ja mahdollisesti jotain muutakin, joten jos haluatte juhlia juhannusta simssiliinin kissaporukan kanssa niin ilmoitelkaa!
Merkkasin nyt noita omia suunnitelmiani bingotauluun ja se näyttäisi tältä, et siitä olisi 4 bingoa aika helposti saatavilla mikäli joku haluaa tehdä yhteistyötä!
Kuva

Tässä on tyhjä bingoruudukko jos te muutkin haluatte sen avulla hahmotella mistä asioista kirjoittaa ja sit yhteistöitä voi sopia niiden pohjalta. .-)
Kuva
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Auri » 30.04.2021 13:19

@Simssiliini, pääsisikö Uni mukaan välitunnin muurahais- ja leskenlehtijahtiin?

Itse aion sisällyttää Unen koulutarinaan hippaleikin, nurmella makoilun ja auringon ottamisen. Onko halukkaita koululaisia pitämään seuraa?
Auri
Äänekäs mouruaja
Äänekäs mouruaja

ViestiKirjoittaja Kasa » 30.04.2021 17:22

Auri: Juu toki! Vesa voisi sitten vuorostaan tulla mukaan vaikka hippaan ja nurmella makoiluun, jos käy. c-.
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Auri » 30.04.2021 19:52

Käy hyvin, Vesa pääsee mukaan. Jos on muita halukkaita, ilmoittakaa ihmeessä :3
Auri
Äänekäs mouruaja
Äänekäs mouruaja

ViestiKirjoittaja Patukka » 05.05.2021 18:15

Auri ja Kasa, käykö jos Ennustus tulee mukaan hippaan sekä muurahaisten ja leskenlehtien etsintään?
Minä voin sitten puolestani kirjoittaa teistä jotain omiin tarinoihini, mun kisut olisi ainakin lähdössä eväsretkelle ja grillaamaan, tai jos on jotain muita ruutuja johon haluatte raksin niin voitte pyytää! ;3
Ainiin ja Kasa olin ajatellut ongelle menemisen sisältyvän Melodeen kalastuskerhoon, joten jos kirjoitan Tulpenkin puuhia siellä niin siitäkin saisi sinulle raksin!
¯\_(ツ)_/¯
Patukka
Kasan lellikki
Kasan lellikki

ViestiKirjoittaja Kasa » 06.05.2021 10:50

Juu, Ennustus on tervetullut mukaan välkkäaktiviteetteihin!
Eväsretki ja grillaus kuulostaa kivalta, jos saat mahdutettua mukaan jokusen kissani niin olisi kiwa. .-3
Sainkin jo itse asiassa Oden tarinasta ruksin onginnasta, mutta kiitos kuitenkin!

Kuva
Päivittelin omaa suunnitelmabingoani, ruksivärien selitykset:
X = Näistä on kirjoitettu
X = Näistä on tulossa kerrontaa muiden hoitajien tarinoiden kautta
X = Näistä aion kirjoittaa (ilmoita mikäli haluat kissasi mukaan johonkin!)

Muurahais + leskenlehtibongailuun ovat siis osallistumassa Vesa, Uni ja Ennustus.
Juhannusjuhliin (sauna-, rantajutut ja juhannustaiat) voisin ottaa mukaan ainakin kissojeni lähimmät perheenjäsenet (Kinuski, Winnie) ja tietty Untuvan poikaystävän on oltava paikalla. ,-) Mut oon jo varautunut että nää pieniksi tarkoitetut juhlat lähtee käsistä, joten kaikenlaiset kuokkavieraat ovat tervetulleita. .-DD

++ Kun tuossa on pari bingoa yhdestä ruksista kiinni nii jos joku aikoo syödä jäätelöä tai katsella sateenkaarta ni mun kissat pyrkivät mielellään mukaan. ,-D
Kuva
Kasa
King of the Mouruposki

ViestiKirjoittaja Odessa » 07.05.2021 16:03

Hei tällänen nopee kysymys vielä: pitääkö noi tehdä tarinoissa, vai onks esim osta vappupallo, niin että laitat vaan vieraskirjaan et ostat sen? Varmaan tarinoissa mut kysyn nyt kuitenkin :roll:
Mä en elä 8-)
Odessa
Kaappikoristelija

Seuraava

Paluu Blogi