Perhosia lenteli taas vatsassani. Hissi pysähtyi ja ovet aukesivat. Kävelimme käytävää pitkälle kunnes nainen avasi oven. Oven takana oli huone joka oli täynnä kissoja. Sieltä nainen sitten alkoi etsimään Pilveä. “Pois tieltä katit!” nainen sanoi ärtyneenä. Katsoin hämilläni naisen etsimistä, mutta en uskaltanut sanoa mitään. Pian huomasin, että pienen pieni kissanpentu tuijottaa minua raapimispuun matalimmalta tasolta. “Eikös tuo ole Pilvi?” kysyin naiselta varovasti. “Joo, siinähän se onkin” nainen vastasi ärtyneenä. Kävelin hitaasti sen luokse ja nappasin sen syliini. Pehmeä turkki tuntui poskeani vasten ihanalta. Nainen poistui paikalta vihaisena. Tuijotin hetken oveen päin jonka nainen juuri oli paskonut kiinni. Katseeni kuitenkin herpaantui kun pilvi alkoi rimpuilla sylissäni. Se hyppäsi kunnon loikan lattialle. Aloin nauraa. “Mitä sinä siinä oikeen hekotat?” Tuntui kuin pilvi olisi sanonut niin minulle. Minä taisin olla maailman onnellisin tyttö. Minuutit menivät Pilvin kanssa nopeasti. En olisi vielä halunnut lähteä, mutta oli pakko. Sanoin Pilville vielä heipat ja sitten lähdin nukkumaan. Aamulla menin taas katsomaan Pilveä, ja se oli samalla paikalla niin kuin eilen. Kun ruoka aika koitti pilvi sai kanaa ja kissan herkkuja. Kun katselin sitä samalla kun se söi, mietin mitä tekisin seuraavaksi. Menin Pilvin viereen ja nuuhkaisin sitä. “Hyi kun sinä haiset” sanoin nauraen. “Taitaa olla kylpypäivä” Jatkoin. Pilvi lopetti syömisen ja käänsi katseensa minuun. “Ei kiitos!” Se tuntui sanovan minulle. Sitten se käänsi päänsä takaisin ja jatkoi syömistä. Kun Pilvi oli syönyt, vein sen kylpyhuoneeseen. Se rimpuili niin kovin, että meinasi ihan tippua. Kun vettä oli tarpeeksi paljon, laitoin Pilvin kylpyyn. “Tiedän,että et pidä tästä, mutta tämä on pakko tehdä” Sanoin hellästi. Kun Pilvi näki shamppoo purkin hän järkyttyi ja yritti päästä pois. Valmista kun oli hänet piti kuivata. “Odota tässä, tulen pian takaisin “ sanoin pilville. Menin hakemaan hänen petinsä. Asetin Pilvin pedille ja se nukahti saman tien siihen paikkaan
Tarpeet:
Hygieniatarve
Unitarve

Huvitti tuo äkäinen nainen, en tiedä viittasitko sillä minuun vai työskenteleekö adoptiossa joku muu elämäänsä kyllästynyt. xD Ihanaa miten tunnistit Pilvin muiden kissojen joukosta, tulette taatusti hyvin juttuun vaikka Pilvi ei kylpytuokiosta pahemmin perustanut. .-D Saat 6 penniä ja kohottelen Pilvin tarpeet!